Scandinavium

Sv: Scandinavium

Det blir inne på mässan där jag ska stå och vara söt och charmig hela dagarna och sälja:) sälja :crazy: sälja :eek:
på nätterna blire :banana: och sedan är det morgon igen:eek: så samma visa igen....

För oss som inte skall dit så sänder Svt 24 söndagen den 16/4 fyrspannens världscup... 17,30..:bump:. Undra om enbetens körning visas...

Jag ska jobba på mitt vanlig jobb o börja 07.15 på lördan,så det blir till att försöka ta det liiite lugnt på fredagkvällen i alla fall:angel: Och sen har jag lovat att stå i körmontern på söndag förmiddag. Fast jag hoppas på att det inte skall vara allt för jobbigt:)

Primadonnan skrev:
naaw...men du ska ju dit iaf=) alltid nåt...vad är där på förmiddan då? nån hoppklass eller så?? för det funkar ju de mä:)

Ja där är ju alltid något att se :) GP ponnyn, nationell dressyr, agility, internationell hoppning OCH gymkhana :bow: :d

Sen är det ju mässan :banana:

Jag har varken råd eller tid att åka i år *ångest ångest ångest*
Jag vill så himla gärna. Förra året var jag inte heller där, men innan dess så har det ju varit ett antal år i rad och det är så grymt roligt1
Och Eurohorse ska man ju inte bara snacka om :love:

jo de e sant=) gäller att pricka in en dag med den allra bästa...vet du om Brink ska va mä i dressyren??

kanske bäst å ha lite uppehåll från det nångång, så längtar man desto mer till nästa gång kanske=) tur att det visas på tv iaf=) eurohorse jaa...inte heelt fel:D

Primadonnan skrev:
Men Marie Karle,Cicci,Lotta,thomas,gerti och kjell johansson. Nästan hela spetstruppen med andra ord (förutom vi) hehe...men det blir nog snyggt o prydligt:)

Skulle inte Ann-Christine och Knut vara med på ngn uppvisning?
Tyckte att jag hörde något om det? Vet du kanske? Eller någon annan?

jovisst=) de ska dom, men de kör ju ponny, så jag tror det blir något separat för deras del, säkert med mycket ös och fart:)

Primadonnan skrev:
jovisst=) de ska dom, men de kör ju ponny, så jag tror det blir något separat för deras del, säkert med mycket ös och fart:)

Jo fick reda på häromdan att dom skulle köra nån uppvisnings grej!
Dom har tilldelat Ann-Christine å Knut dressyruppvisningen! :o :D Skulle vara kul att se om Knut kan hålla sig i skinnet när det är så mycket folk runt om!!! De e ju mycket roligare att visa upp sig när det går fort, fort, fort!!!:banana: :bump: :D
Så typiskt att man var där igår (fred) å missar all den roliga körningen.... :crazy:

hehe...jaa..han är ju kvick som tusan den där knut, men grann i dressyr oxå...=)
ja, själv ska man upp imorgon o se 4spannen..ska bli kul!!
men en hel vecka på scandinavium hade ju inte suttit helt fel:P

Då hoppas jag att du ser till att HEJA ordentligt på våra svenska pojkar så att de kör järnet av alla och VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNER!!!!!!!!!

Jag var där idag o såg 4spannen!!!!

Vilken show det blev på prisutdelningen!!! Det var verkligen pricken över i:et:) Jag stod o skrek o klappade händerna så att det gjorde ont, men det var det värt. Jätte kul att alla kuskarna var med på det. Mäktigt är det när alla 7 ekipage är inne samtidigt o kör runt som tokingar! Har det på film så jag kan sitta o titta på det om o om igen. Synd bara att det inte gick bra för svenskarna...

//Ella (som har haft en toppen dag i Göteborg)

"KL"

Jag velade som vanligt runt på banan o ställde ut koner. Idag fick jag ställa ut alla konerna själv eftersom mina vanliga konbärarkollegor inte behagade komma i år:mad: ;)

hehe..visst hejja jag...men det gick ju tyvärr inte så bra för någon av svenskarna..:(
men prisutdelningen var heelgrym=)

Nä det gjorde ju inte det... Hörde att Tomas inte ville prata om körningen... Haha

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Världscupen i hoppning närmar sig med start den 20 oktober. SVT sänder live både på linjär-tv och Play under de 14 kommande tävlingarna...
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under många år var duellhoppningen ett populärt inslag under Gothenburg Horse Show på Scandinavium. Nu finns den inte med i programmet...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: ufot
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I måndags började det brinna i Lisebergs nya vattenpark Oceana. Våldsamma lågor och tjock svart rök spred sig från anläggningen och...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag, onsdag, tar hästarna och publiken över Scandinavium i fem dagar framöver. Gothenburg Horse Show inleds med klasser för svenska...
Svar
0
· Visningar
196
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka