J
JennyK
Sv: Vad ÄR detta?!
Klart att Åke är allvarlig! Har Åke sagt att det är en skogsracer så är det en skogsracer!
Klart att Åke är allvarlig! Har Åke sagt att det är en skogsracer så är det en skogsracer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej Rut det har inget med hästar att göra,men deras fantasi är i full blompufffan skrev:Jag har då aldrig sett någe liknade. Och jag tyck jag har sett myck i mine dager. Jag tror nog att Fjunet buser lit med oss. Kan det verkligen ha med häster och göre?
Rut.
..........................åke skrev:ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nej, här finns absolut ingen fantasi som spökar inte. Hur kan ni bara tro något sådant?
Shettisar skrev:Nej Rut det har inget med hästar att göra,men deras fantasi är i full blom
hehehehe.....åke skrev:Nej. detta är en såkallad skogsracer. Man sitter i den och håller händerna på pinnarna. Den som klarar sig utan en spark i skallen har vunnit. Fanns redan på 1600 talet i Bla. Italien.
_L_ skrev:Vad kul att du levde då!
Att du inte talat om tidigare att du slår puffan med hästlängder när det gäller ålder?
Hur var det då? Var du med i många krig?
Eller körde du glatt omkring med din skogsracer?