Vad ÄR detta?!

Sv: Vad ÄR detta?!

Klart att Åke är allvarlig! Har Åke sagt att det är en skogsracer så är det en skogsracer!;)

Jag har då aldrig sett någe liknade. Och jag tyck jag har sett myck i mine dager. Jag tror nog att Fjunet buser lit med oss. Kan det verkligen ha med häster och göre?:eek:

Rut.

pufffan skrev:
Jag har då aldrig sett någe liknade. Och jag tyck jag har sett myck i mine dager. Jag tror nog att Fjunet buser lit med oss. Kan det verkligen ha med häster och göre?:eek:

Rut.
Nej Rut det har inget med hästar att göra,men deras fantasi är i full blom:)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nej, här finns absolut ingen fantasi som spökar inte. Hur kan ni bara tro något sådant?

Men det har jag ju förklarat snälla Fjunet. En skogs racer för troll i småland. Tror du mig inte?

Kan du inte leta upp lite gamla blider på den så man ser att den verkligen
har anor från 1600-talet och i samband med häst :devil: :D

Vad kul att du levde då! :)
Att du inte talat om tidigare att du slår puffan med hästlängder när det gäller ålder? :D
Hur var det då? Var du med i många krig? :devil:
Eller körde du glatt omkring med din skogsracer? :D

åke skrev:
Nej. detta är en såkallad skogsracer. Man sitter i den och håller händerna på pinnarna. Den som klarar sig utan en spark i skallen har vunnit. Fanns redan på 1600 talet i Bla. Italien.
hehehehe.....:rofl:

_L_ skrev:
Vad kul att du levde då! :)
Att du inte talat om tidigare att du slår puffan med hästlängder när det gäller ålder? :D
Hur var det då? Var du med i många krig? :devil:
Eller körde du glatt omkring med din skogsracer? :D

Ja, det var en trevlig tid den där. Nej, jag krigade inte så mycket. Men mina 19 bröder var med och krigade och höll på. Jag åkte mycket med min skogsracer och sedan så stog jag och rörde i grytorna på fältet när karlarna krigade.

Förstår inte varför LIA inte har skrivit att man ska ta kontakt med det anrika Vagnshistoriska Sällskapet...:angel:

Vart ÄR du LIA?

Själv tror jag att jag har sett nåt liknande på hemsidan för "Oss som vill ha en kasslerliknande röv":o

LIA sitter väl hemma och surar. Hon är ju alltid så sur och kort i sina svar. //bonny

Är HON kort i sina svar? Om hon är kort, vad är du då?

:idea: Tråden intresserar mig kanske inte.

Om du uppfattar mig som sur kan det kanske bero på att min humor inte omfattas av hån och överlägsna, spydiga påhopp. Typ i den här tråden jag blev tipsad om.
Det minsta man kan begära är väl att inte bli utsatt för skit i en tråd man inte ens deltagit i? Om du eller någon annan känner för att diskutera mig och mina inlägg förväntar jag mig att det görs via PM!

Vad gäller längden på mina inlägg är du förmodligen den första som sett dom som för korta. :confused:

LIA

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: MiniLi
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 611
Senast: corzette
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka