Vad ÄR detta?!

Sv: Vad ÄR detta?!

Jag skulle aldrig få för mig att sätta för min donna med något sånt. Man kan ju inte spöka o skämma ut en häst så... stackars häst. //bonny

Förlåt om du tog illa upp LIA!

Var inte meningen..det var med glimten i ögat, ungefär som om någon hade efterlyst mig ang travselar lr nåt..:angel:

Ta det som en komplimang att du är saknad..

Hon har en kamel :devil:
Som inte kan backa :rofl:
Sätt eltråd (hellst el 250 volt) i nosen ska du nog se att kamelen hoppar bakåt :devil:

Intressant att du körde skogsracer på medeltiden eller var det järn- brons-, metallåldern? Trä? :D
Vad hade du för häst då? Har Åke några år på nacken han oxå altså? :D

Senast ändrad:

Jag hade en hyfsat snabb Jakut häst. Han var visst brun vill jag minnas. Skott säker liten rackare och snabb., Vill minnas att det var på stenåldern.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: MiniLi
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 611
Senast: corzette
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka