Vilka ska till Rölagg i helgen?

Sv: Vilka ska till Rölagg i helgen?

miamiamia skrev:
Japp det blev en andra plats totalt i både lätt och msv klass. i msv klassen vi vann dressyren på 40 straff trots lite små missar. Det blev en tredje plats i maraton trots att det gick dåligt. Välte innan start och hästen var hur het som hälst på sträckorna.
I lättklassen så blev jag 2a i dressyren med 5 åringens första tävling på 48 straff. Han skötte sig utmärkt hela helgen.
/M
Hejsan! din 5 åring är så läcker :love: såg tyvärr inte när du körde på hinder för jag stog i "skogen" som funktionär, men de såg mycke bra ut i msv :bump:

Välte före start? Då förstår jag om du har svårt att hitta groomar...:D

Har nu ordinarie groom på plats så allt är i sin ordning. Vältningen före start var odramatisk och endast pga att hästen vände och sen backade då han var lite uppspelt innan start.
/M

de hjälper en hel del o rida dem ja...
Passus rids större delen av tiden. Han tävlas dessutom mkt i dressyr så han tröttnar ju inte på körningen precis:P
Personligen tyckte jag att Mariana skulle vunnit dressyren men en 2:a plats är ju inte fy skam=)

men detta va väl marianas första tävling för året va??

Vi försöker smarta oss så mkt de går och spara Passus till de riktigt stora tävlingarna, så han går kanon där, de e oxå ett sätt.

vi måste finslipa dressyren och maratonen innan vi åker till Österrike, det är ju verkligen hård konkurrens där.
Även om vi vann maratonen rättså överlägset (9 poäng till 2:an å 11 till 3:an) så finns där mycket kvar o hämta, o tur är väl det, för dom kör som några skållade råttor internationellt=) hehe...

Var du på tävlingarna?
i så fall såg kag dig säkert, fast har ingen aning om vem som var du. frågade aldrig Maria.:p

Jodå var där i lördags...

Helgen då, vilka tänker åka till Åkerbo??? Finns funderingar på söndag iaf... Lördagen är uppbokad...

Jag kommer vara där också. Bor ju i linköping så det är hemmaklubben numera.

Jag kommer att köra där oxså, fast bara med en häst denna gång. 5åringen får vila hemma i helgen.
/M

Haha ja det har jag redan sett att du skall göra... Hoppas att Macho inte är lika het nu då...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
417
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 263
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 249
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar