Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Synd att jag åker till Blekinge på körtävling denna helg, annars kunde jag ju komma och titta. Det är alltid roligt att träffa andra buke folk. Vart i Halmstad är det?
Jag kör en warco vagn och såg att du kör en haflinger.Du kanske vill köra haflingermästerskapet som går den 1/9-3/9 vi har körning med. Gå in på www.hrkk.org du kan kontakta mej jag är köransvarig i den klubben.
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.