Warco, Maratonvagn.

Sv: Warco, Maratonvagn.

Oj då!!! Får nog gömma honom...

Vad skall du göra i Halmstad då?

ESG (internationella utställningen för shetlandsponnyer)

Ok, skall du vara med själv med någon häst?

Synd att jag åker till Blekinge på körtävling denna helg, annars kunde jag ju komma och titta. Det är alltid roligt att träffa andra buke folk. Vart i Halmstad är det?

Min pålle är anmäld till utställningen,men vi får se om han följer med eller inte...

Det kommer vara på Halmstads fältrittklubb 28-30juli

:bump: Jag kör en warco vagn och såg att du kör en haflinger.Du kanske vill köra haflingermästerskapet :) som går den 1/9-3/9 vi har körning med. Gå in på www.hrkk.org du kan kontakta mej jag är köransvarig i den klubben.:banana:

Liknande trådar

Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: yamyam
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 675
Senast: Badger
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix