Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Körning Igår när vi var ute och körde blev det rätt mörkt och ingen lampa hade vi. Vi började fundera vad för lampa man ska ha. Vi vill ha en...
Svar
11
· Visningar
3 454
Senast: schelin_j
·
C
Körning Det fixas å donas nästan dygnet runt på anläggningen! Körfolket stressar runt för att få allt klart-tassar runt som små hustomtar...
2
Svar
39
· Visningar
2 553
Senast: Hilly
·
Körning Hur gör ni med tömmarna när ni smörjer o tvättar? Vad använder ni? Hur har ni gjort med nya tömmar?
Svar
14
· Visningar
1 269
Senast: Vimsan
·
E
Körning Behöver tips på en lätt körpisk, den jag har (nån billig skit antagligen) är så fasligt "framtung", så när jag håller den i handen får...
Svar
13
· Visningar
2 615
Senast: Cämz
·
Körning Sitter har pa andra sidan gjorden och funderar pa om jag helt har missat det!?:crazy: Har hittat resultatet for hast, enbet. men inte...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Elwira
·
R
Körning Måste passa på att rekomendera en ny bok om körning skriven av Anders Eriksson. Den billigaste finns för 141kr på www.bokus.com (ISBN...
Svar
14
· Visningar
1 515
Senast: AKB
·
S
Körning dressyr/Precisionskörningen den 15 oktober i Timrå http://home.hkust.se/vks/timrakd.htm ?
Svar
9
· Visningar
975
Senast: Sellan
·
Körning gräsklipparen i upphissat läge. Och snigelfarmor använder loksele!
2
Svar
21
· Visningar
3 031
Körning Var med lokselen till sadelmakaren idag och frågade lite försynt om han höll på med lokselar och jo men visst. Han skulle kika lite på...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: MittNyaJag
·
Körning Det va på tiden har väntat på den ett tag nu längtar så mycket tills vi ska ut och köra =) Hur många gånger i veckan brukar ni köra...
2
Svar
21
· Visningar
1 940
Senast: åke
·
E
Körning Har en finfin handgjord bjällerkrans liggande, köpte den förra året för en billig peng. Nu undrar jag, rent estetiskt, KAN man ha...
Svar
15
· Visningar
1 229
Senast: satanic
·
C
Körning Jag har funderat på att börja köra mitt varmblod och min shettis. Då undrar jag om det finns någon som har en bra beskriving på typ en...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: Carisma72
·
L
Körning Har två frågor! är inte så välldigt duktig på de här med körning! Min första fråga är. Får man ha Bälte på sig när man kör...
Svar
14
· Visningar
1 173
Senast: Nora
·
Körning Nu har jag kommit såpass långt med körningen att jag kan spänna för och köra en tur i omgivningarna utan att ha hjärtat i halsgropen...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Lejonelle
·
L
Körning NUUUUUUUU har jag latat färdigt och lyckats ta kort på Felicia med våran nya Roslagsvagn! :rofl: ursäkta att det dröjt! :D blev inte...
Svar
9
· Visningar
1 203
Senast: linneaforss
·
E
Körning Hur långt har ni mellan hästens bakben och svängeln? Har läst 50 cm, räcker det? Skulle tippa att jag har omkring 85 cm nu men linorna...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: tirnanog
·
V
Körning Hej på er! Jag har börjat intressera mig starkt för körning (även trav). Har både sele och vagn, har vart ute och kört några...
Svar
12
· Visningar
1 322
Körning Spelar det någon roll om svängeln sitter högt eller lågt på vagnen och vad ska den isåfall sitta, högt eller lågt? Vad blir skillnaden...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Russinet
·
P
Körning Gah - nu är det änligen dax för lilla mig att dela med mig av mig lilla pärla :love: Köpte honom för drygt ett år sedan och har sedan...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 369
Körning Så, nu har jag äntligen lyckats ladda upp bilderna från när jag provade rockarden. Jag lånade en så kallad skitsele för att...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 202
Senast: Vimsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård