Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jahapp,då kommer det en fråga från en novis ang det här med vagnar.. Just nu är jag inne i en period då körningen är superduper kul,och...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: Skulla
·
P
Körning Snart dax igen, någon som ska dit eller rent av vara med?? Vi funderar på å damma av Passus en sista gång för den här säsongen:P
Svar
18
· Visningar
1 259
Senast: Primadonnan
·
R
Körning Vad är egentligen bäst, fasta / rörliga skaklar? Vad tycker ni? :) Ska försöka köra in mitt sto och vill ju att det ska gå så lätt...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Ramona91
·
S
Körning Jag velar mellan att köpa en loksele som jag VET hur den fungerar, som jag vet att pålle både kan dra släde, rockard, lite timmar och...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: loch
·
P
Körning Idag så skull min kere Far ha fyllt år om han hade vare i live. Man kan ju int låte bli att fundere lit på han och hur det va förr.Månge...
Svar
9
· Visningar
1 249
Senast: loch
·
Körning Har ganska nyligen köpt en shettis till mina barn 1 resp 3år,han är helt underbar:love: ,vi tömkör,longerar,löslongerar,löshoppar och...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: LIA
·
Körning hittade en kul bild på carriage driving´s hemsida. http://www.carriagedrivingworld.com/images/V18I5_Cover.jpg
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: _L_
·
Körning Ni med släde och shettis; vad har ni för släde? Jag har nyligen fått hem en riktig liten bit, i och för sig hur mycket fett som helst på...
Svar
5
· Visningar
1 973
Senast: Iris71
·
Körning Har påbörjat inkörning av min häst. Hon drar nu släpa utan problem. Steg 2 tänkte jag skulle vara släpa + kälke (sån där liten en)...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: schelin_j
·
R
Körning Någon som vet EXAKT varför ponnyer under 120 cm inte ska få deltaga i svår klass/SM? Det kan ju inte vara maratonmomentet iallafall...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: gittan
·
Körning Nu har jag startat min första riktiga tävling! DM i Halland och det slutade med att jag kom 3:a!!! :bump: :banana: :bump: Här är...
Svar
19
· Visningar
1 170
Senast: Solstrimma
·
L
Körning :D ojoj! vad kul det var! jag är så stolt! :) jag och Felicia körde våran första precisonsbana i dag! :D med 14 portar! :) på tredje...
2
Svar
26
· Visningar
2 174
Senast: Snoffan_03
·
Körning Jag läste i aftonbladet...eller expressen igår, nu hittar jag tyvär inte artikeln:mad: Den handlade om en familj som på två år ska köra...
2
Svar
21
· Visningar
2 492
·
Körning Nu har jag tömkört min shettis så att han är styrbar och stannar när jag ber om det :bump: Nu vill jag att han ska dra något, typ...
2
Svar
23
· Visningar
2 043
·
S
Körning Jag var för ett par veckor sedan ute och körde med (ung)hästen. Eftersom det har varit torftigt med att hitta en bättre vagn, har jag...
Svar
9
· Visningar
1 238
Senast: 2xKavat
·
Körning En stilla undran; skulle det kunna funka att tömköra (och ev. även köra) med ponnyhack?
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: åke
·
E
Körning Ja som sakt i dag har jag köpt en sele så imorgon ska jag köra det har jag nästan inte gjort på två år. Eftersom att jag börja med...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: linneaforss
·
Körning I dag har jag tömkört underbar de va ett tag sen efter all väntan på selen. de gick jätte bra hoppas de blir någon körning med i...
Svar
13
· Visningar
1 129
Senast: Underbar
·
P
Körning Hur pass billigt kan man få en sele plus vagn som duger till lite hobbykörning hemma i (den platta) skogen? Jag skulle nämligen vilja...
Svar
12
· Visningar
1 088
S
Körning Vad behöver man för utrustning för det? Funderar på att låta tjockisen dra lite i vinter också när vi fixat konditionen. Vad ska man...
Svar
19
· Visningar
1 887
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix