Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Vi skall ha lucia show i klubben o vi i körsektionen skall göra något kul! Har ni några förslag på vad vi kan göra? Vi har haft en...
Svar
9
· Visningar
1 042
Senast: Ella-82
·
C
Körning Jag har just börjat köra min häst, och hade hoppats på att kunna köra på vanligt bett. Men det går inte då jag får väldigt sen...
Svar
11
· Visningar
1 132
Körning Ja, eller vad de nu kallas. Som ni förstår så är jag inte så haj på detta med körningsutrustning men vill kunna köra min inkörda häst...
Svar
10
· Visningar
1 309
Senast: LIA
·
D
Körning Här är mina två pärlor. Den ena har jag nu ägt i en månad, och den andra har jag haft i två månader och ska nu köpa den också...
Svar
11
· Visningar
1 304
Senast: _Diddl_
·
Körning Nån som kan berätta för mig exakt var draglädren på en sele sitter, gärna med bild. Har för mig att det inte är detsamma som...
Svar
4
· Visningar
1 442
Senast: _L_
·
E
Körning Har aldrig använt loksele utan bara vanlig bröstsele men tänkte påbörja inkörning av min unghäst och där säger dom att loksele är bäst...
Svar
2
· Visningar
1 301
·
Körning Nu har jag letat hur länge som helst efter ett par lösa skaklar. Var kan man hitta sådana? Har hittat en annons på alla dessa veckor men...
Svar
10
· Visningar
1 697
C
Körning tänkte att jag ska börja tömköra "min" herre.... har även funderat på å köra in honom... men ägaren tror inte att det är någon bra...
Svar
14
· Visningar
1 283
J
Körning ...orkar en shettis dra, människa plus vagn?
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: Gazzan
·
Körning Jag har ju en trav däckel till Fabbe nu som är lite ombyggd för att passa rockarden. Men jag börjar tröttna på att det ska vara sånt...
2
Svar
24
· Visningar
2 187
·
Körning Håller ju på att köra in min dam. Drar släpa utan problem. Har nu fått min sele och till den följde ett jättefint körträns men med...
Svar
12
· Visningar
1 371
·
B
Körning Till nästa sommar hoppas jag på att ha mina Shettisar inkörda i par. Skulle tycka det var roligt att köra de på olika evenemang såsom...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: miamiamia
·
Körning ...när man har en föredetta travare. Har en kallblodsdam i sina bästa år, som jag vet är körd ett par år. Förra ägaren körde henne...
Svar
5
· Visningar
880
Körning Hur många har sina araber inkörda ? Är det ovanligt att man kör in sina araber? Isåfall, Varför?
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: Vimsan
·
L
Körning Ja som ni ser i min rubrik så undrar jag hur långa tömmarna ska vara, finns ju olika längder att köpa, är det olika längder till olika...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: åke
·
P
Körning Vilket oväder vi har haft hoss oss. Har ni med haft det? Här har det blåst och snöet och på samme gång varit kallt. Två dager var det så...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: LIA
·
Körning Läste den med intresse. Är ny inom körning och vill lära mig allt. Så jag kom på en fråga. Har en svart sele, bruna (naturfärgade men...
Svar
2
· Visningar
690
Körning Har precis blivit tipsad om en som ska sälja en i princip oanvänd rockard och en sele för 2500:- passande shettis. Min shettis ska...
Svar
3
· Visningar
854
Körning Mitt halvblod är en guldklimp framför vagnen men under ryttare blir han isället, ja en cigarettfimp :crazy: Ni som kombinerar körning...
Svar
16
· Visningar
1 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar