Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Körning Nu tänkte jag på kärra... ska köra in min islänning, men jag är rätt att sulkyn eller vad det kallas (en kärra med två hjul ;) ) är för...
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: Atle
·
E
Körning Körde man häst på 1300-talet över huvud taget? Vad hade hästen för utrustning på sig då? Utsmyckningar? Någon som vet vart man kan se...
2
Svar
33
· Visningar
2 307
Senast: Egonson
·
Körning Hur ska egentligen en baksele sitta? Har sett massor av olika varianter, så nu börjar jag bli osäker.. Ska den sitta mitt uppe på rumpan...
Svar
11
· Visningar
2 040
Senast: _L_
·
Körning Var på Globen i helgen och gjorde såklart ett besök hos piskmakaren! :love: Köpte ett spö och tyckte det verkade bra, lätt och fint...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Welsh
·
P
Körning Idag så är jag så glader. Pojka va förbi ena runde i går. Då frågade dom om vi int kund fire julen här hoss mig. Det var så länge sedan...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: åke
·
S
Körning Jag har börjat smygläsa på er sida. Håller mest till på Islandshäst annars. Har en Islandshäst som jag körde in för några år sedan, men...
Svar
8
· Visningar
954
Körning Hej alla körnings vänner.helt ny på denna sida men då jag skaffat mig en ung friser så vill jag gärna köra in henne. Jag körde mkt när...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: charmant
·
Körning Ska köpa mig en liten shettis! Och när jag letade runt lite läste jag en annons om en som har kört in sina 1 åriga shettis! Är inte det...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: Royal_724
·
Körning Finns det överhuvudtaget bra reflexer till seldon? Jag menar där knäppningen på reflexen fungerar som man önskar. Har använt olika...
2
Svar
20
· Visningar
2 112
Senast: Alazan
·
Körning Äntligen har jag kommit igång! Har väntat sen globuss kärran pajjade för 1,5 år sen, på att komma igång med körningen och förra helgen...
2
Svar
26
· Visningar
3 565
·
P
Körning Igår kväll så for ene pojka förbi med sin familj. Han har två barnungar. Han sa att han skull kike lit på om datoren fungerade som den...
Svar
15
· Visningar
1 678
Senast: tirnanog
·
P
Körning Hej mine venner. Jag har en sådanner elendig värk i mine knän så det går int att sove. Jag tänkt att jag kiker in här lit. Det går ett...
Svar
2
· Visningar
975
·
Körning Hörde hovklapper ute på gatan och då jag bor i en vindslägenhet så kan jag inte titta rakt ner på gatan. Klappret försvann och jag...
Svar
4
· Visningar
914
·
Körning Jag håller på att bygga en vagn till mina shettisar...och är nu frame vid skaklarna. Det är en fyrhjuls flakvagn med hand broms kopplad...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: tirnanog
·
B
Körning Barfota med tung arbetshäst Är det någon av er som har tung arbetshäst som kör hästen oskodd? Hur har det fungerat? Har någon provat...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 274
·
R
Körning Har en nordis som jag håller på att köra in, har dock inte kommit till vagnen än, bara tömkört med lösa skaklar. Tänkte att man kunde...
Svar
18
· Visningar
1 750
Senast: _Smulan_
·
Körning Vad har ni för skydd när ni kör? Hemma? Maraton? Jag använder hööks skydd runt om + boots fram när vi kör hemma men villl ha ett...
Svar
18
· Visningar
1 401
Senast: Nora
·
Körning Jag kör någorlunda regelbundet för instruktör med "Pelle plutt" ( Big Money Pellini varmblodstravare född -90, har haft honom sen 7...
2
Svar
20
· Visningar
1 773
Senast: a_c72
·
L
Körning Undrar bara hur man vet vilken strl som man ska ha på en loksele? Kan man mäta på hästen? Tack på förhand!
Svar
1
· Visningar
954
·
Körning Se rubriken? Har ni några kransar att rekomendera?
Svar
10
· Visningar
1 370
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?