Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Körning Ser jag rätt på bilderna på equilex hemsida att selarna har svanskappa? Bakselen är väl till för att bromsa och då blir väl onda...
2
Svar
20
· Visningar
2 415
Senast: Trissa
·
Körning Jag undrar vart man kan köpa snygga huvudlag. Jag letar efter ett med breda remmar och gärna lite större spännen. Jag kör inte utan ska...
Svar
10
· Visningar
1 477
Körning Någon som har lite tips på roliga övningar man kan göra när man kör? Just nu blir det mest att vi kör ut i skogen och tar en runda.. men...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: Barnardo
·
Z
Körning Hej, min två och ett halvt åring är mer än mogen att få dra en vagn, eller iallafall testa för första gången men problemet är att jag...
Svar
12
· Visningar
1 982
Senast: _L_
·
E
Körning Hej var precis inne på kuskringen... nu är datumet satt för Sm:et och det kommer även att vara Ungdoms Sm sammtidigt!!! :idea: :banana...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: svea
·
S
Körning hejsan... Skulle bara vilja visa några bilder från den underbara :love: turen på min och tränarens häst. Första gången min lille pojk...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: shogun
·
Körning Ännu en märklig fråga...:o Nån som lärt sin häst att byta galopp då ni kör med vagn??? Byter hästarna själv, tänkte då på ex 4 spanns...
Svar
3
· Visningar
881
Körning Varför får man inte tävla körning om man är under 15 år? Eller har jag läst fel i TR? Det finns ju ungar som skulle kunna funka hur...
Svar
2
· Visningar
936
Körning Måste bara skriva av mig lite! Ska åka och hämta mitt lilla shettisföl imorgon! Är hur spänd som helst, kommer inte kunna sova ikväll...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: millus
·
J
Körning Vill se hur olika ekipage kan se ut. Hoppas på många fina bilder.:)
Svar
15
· Visningar
1 943
Senast: Beverly
·
Körning Jag har en loksele som har detta märke på sig....Märket är stansat... Vet någon vad det är för något?
Svar
3
· Visningar
971
Senast: åke
·
Körning Har aldrig ens kört en häst innan och har således ingen koll alls på selar o märken osv. Men nu går unghästen (connemaravalack strax...
2
Svar
22
· Visningar
2 361
Körning Får man ha blinkande rött bakåt eller ska det vara fast sken? Ska man ha vit lampa framåt? Det borde störa hästens...
Svar
16
· Visningar
1 991
K
Körning Hej! Är inte speciellt körkunnig och vänder mig därför till er i detta forumet som kan mer :-) Fråga nr 1: Bakselen fästes ju i...
Svar
9
· Visningar
1 135
B
Körning Har en bekant som ska börja köra par med sina shettisar:banana: Ska man tänka på något speciellt när man väljer marathonvagn och...
Svar
6
· Visningar
1 812
Senast: Carolus
·
S
Körning Jag har nyss köpt en häst. Ett gottlandsruss. han är inkörd och trivs bra bakom vagn, saken är bara den att han har skenat iväg och...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: Saah_pippi
·
M
Körning Hej! Lite svårt att formulera detta men jag har problem när jag ska köra min shettis. Har bett om hjälp irl oxå och fått det, men...
2
Svar
30
· Visningar
2 261
Senast: Skulla
·
H
Körning Av ren nyfikenhet undrar jag. Finns det däckelunderlägg i fårskinn? Och vart iså fall.
Svar
18
· Visningar
2 669
Senast: AKB
·
J
Körning :) Jag är ny inom körning. Berätta lite om fina minnen ni har tillsammans med din häst/ponny. Vilken ras? Gärna bild på er.:)
Svar
8
· Visningar
935
Senast: Elwira
·
L
Körning Hej allihopa, jag hade förut ett riktigt stort halvblod som jag lät köra in som fyraåring. Det var min första häst och jag köpte en...
2
Svar
35
· Visningar
3 670
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård