Svanskappa på Equilex?

Sv: Svanskappa på Equilex?

Jag köpte den hos en sadelmakare, och det enda märke som finns på den är hans eget. Jag kan inte se något instansat i lädret heller. När jag tittar på bole-bilden ser inte spännena riktigt likadana ut till bukgjorden, och ringarna på lokorna ser stora ut jämfört med min. Men det är svårt att se på en bild förstås.... :smirk: Han kan ju helt enkelt gjort den själv med boles som förebild, den var i samma prisklass i alla fall!

Edit: Tyvärr går inte draglädren att ändra på den, och jag tycker de börjar bli väl korta nu.... Men det får väl nämnde sadelmakare fixa!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
609
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 504
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 773
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?