Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Körning En bekant vill bli av med en 4-hjulig flakvagn, och jag funderar på om mina normalstora shettisar kan dra den...? Vagnen har bildäck och...
Svar
12
· Visningar
1 051
Senast: Gisburne
·
C
Körning Jag har en f.d. travare. Han är 16 år och slutade som travare när han var 5 ungefär. Sedan dess har han varit på en massa ställen innan...
Svar
16
· Visningar
1 124
Senast: _L_
·
P
Körning God fortsättning mine venner. Hur har eran jul vare? Min jul har varit så sagolik vacker. Alla pojka och deres barn kom till mig och...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: tirnanog
·
Körning Okey,jag och ägaren till min med.häst ska köpa en rockard till hästa-pollen och vi har funnit den Perfekta rockarden till...
2
Svar
27
· Visningar
2 644
Senast: Doneloge
·
P
Körning HA NU EN RIIIKTIGT TREVLIGT JUL ALLIHOP!! Å GOTT NYTT SUPERBRA KÖRÅR 2007! /Primadonnan
Svar
2
· Visningar
765
·
Körning Idag tog jag med Lova till dagiset jag jobbar på och det blev en minst sagt uppskattad dag. På förmiddagen fick alla barnen åka vagn...
Svar
19
· Visningar
1 443
Senast: gadriel
·
J
Körning Vi har varit ute och fått blodad tand med shettisen, var på träningstävling o provade på precision 8 heter det så förresten ). Nu undrar...
2
Svar
28
· Visningar
2 650
Senast: Jeeves
·
Körning Mina hästar går ute nästan jämt och har således endel vinterpäls. Nu har Pelles päls nötts bort av remman som går från bakselen...
Svar
4
· Visningar
1 149
Senast: Vindelkusken
·
D
Körning Jag skulle nog behöva en språngrem, eller heter det så? Hästen i fråga bockar och sparkar bakut när man kör och det känns inte riktigt...
2
Svar
27
· Visningar
2 499
Senast: Fia-Lina
·
Körning Vars kan man få tag på vagn (rockard?) och sele till större ponnyer? Vad får man räkna med att betala för komplett utrustning? Har...
Svar
5
· Visningar
1 883
Senast: Ella-82
·
M
Körning Jag fick en gång i tiden höra att det är svårare att köra in en äldre häst än en unghäst. Någon som har erfarenheter, åsikter m.m? Är...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: JennyD
·
Körning Hej. Funderar på att köpa denna, vad tycker ni? Jag vill ha en vagn till våra "små" camping turer... Man kanske ska göra en...
Svar
7
· Visningar
3 717
Senast: tirnanog
·
Körning Någon som kan rekommendera tömkörningsclinics/träningar eller instruktörer? Gärna i Stockholm/Uppsala-trakten... Eller i alla fall...
Svar
2
· Visningar
890
S
Körning Min shettis blir jätte rädd när jag och syrran kommer bakifrån med vagnen. Fast han har sett den och tuggat på den :angel: så är han...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: EmblaAsk
·
Körning Jag och en kompis köpte nyligen ett litet 1,5 årigt arab/varmbl sto. Meningen är väl att hon ska bli ridhäst men jag tyckte att det kan...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: 1327
·
J
Körning Hejsan, Nu har man fått tag på en rockard och sele till hästen :) Men nu är det så att det inte sitter någon svängel på. Har...
Svar
12
· Visningar
1 341
·
Svar
40
· Visningar
5 678
·
Körning Shettis selar. Hobby och standard.. Vad är den exakta skillnaden? Gjode jag fel som beställde en hobby? (gjorde det bara för att det...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 709
·
Körning Gör en chansning, då jag känner att jag behöver hjälp med inköringe av min häst. Då jag inte är så kunnig på vare sig körning eller...
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: Atle
·
Körning Vill veta vad ni har för tömmar när ni kör/ tömkör. Läder, "vävribb" rep, vävribb med gummi i? O vad det nu mer finns för några.. Gärna...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 041
Senast: Beverly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?