Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
  • Låst
Körning Om ni hade fått välja vilket hästras som helst att ha till körning. Vilken hade ni då valt och varför? /rebecka
2 3
Svar
54
· Visningar
4 497
Senast: Tulip
·
Körning Trav och ridmänniska som tittar in och ska be om råd! Har kört travhäst en hel del men min relativt nya dam är en travartös som helt...
2
Svar
23
· Visningar
2 425
Senast: Nora
·
W
Körning Hej. Min häst är ju då inkörd efter att ha gått på travet. Problemet är då att jag inte kan köra Jag har en kompis som brukar...
Svar
12
· Visningar
1 211
Senast: walkyria
·
N
Körning Jag har en teåring som är inkörd och klar, men jag har inte ngn utrustning! Har hört att rockard är det säkraste eftersom de inte välter...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Asfolath
·
Körning och jag undrar hur era selar och vagnar ser ut till era russ, jag har inget själv så kan va kul att få lite inspiration, lovar att lägga...
Svar
11
· Visningar
1 801
Senast: cowgirl81
·
Körning Jag måste nytillverka ett par skaklar. Drog fram de gamla skaklarna men vågar faktiskt inte använda dem. Träet vör helt knastertorrt o...
Svar
12
· Visningar
4 268
M
Körning Hej Håller just på med att sy grejer till min häst och tänkte då även sy ett körtäcke i fleece. Men frågan är hur det ska fästas...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: murran
·
L
Körning Vilken sorts sele har ni när ni kör era hästar? Både till vardags och till träning/tävling. Alltså typ, märke, material och så. Är...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: LindaK
·
Körning Har en shettis som jag kör med. Hitills har jag kört med en rockard och en enklare form av bröstsele. Men nu vill jag köra tyngre grejer...
Svar
17
· Visningar
3 079
Senast: Iris71
·
I
Körning Hej, Vi ska köpa ett nytt körhuvudlag, hur ser era ut och har ni tips på bra inköpsställen? Vill gärna ha droppe på huvudlaget...
Svar
10
· Visningar
1 181
Senast: Ingrid och Lukas
·
Körning Gick in och skulle kolla på B****s rockarder och deras swinger.. Men det kommer inte upp något alls under "Vagn" Söker jag på...
Svar
2
· Visningar
864
Körning En kompis håller på att köra in sin shire, och när jag var där igår och provade min sele på honom, började vi prata om vilken typ av...
2
Svar
36
· Visningar
3 162
Senast: Fenton
·
P
Körning Idag när jag och Kotte skull fare till Valdemar etter mjölk så var Kotte konstig. Jag begrip mig int på han. Han hade huvudet högt som...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: AKB
·
S
Körning är det någon här som använder/har provat *il*hästens baksele? den är ju mäkta billig så det vore ju skoj om den va nåt bra! :bow:
Svar
4
· Visningar
803
C
Körning Jaaa... det är väl en inte alltför sällan återkommande fråga det här med bettsling!:angel: Lägger tråden här för det är just ur...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 415
Senast: Cämz
·
V
Körning Nu har min sambo kommit på att han ska bygga en rockard! :love: Men nu behöver jag lite tips, för ingen av oss har någon erfarenhet om...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Elviramax
·
L
Körning när används en sådan? är det bara vid snabbare körning?
Svar
4
· Visningar
1 448
Senast: Lozzan
·
M
Körning Har några frågor som riktar sig till er som håller på med maratonkörning... Ska inom en snar framtid köpa mig en maratonvagn å...
2
Svar
21
· Visningar
2 059
Senast: Marichje
·
Körning Stallägarna där jag har min häst har en trasig gammal bröstsele. Det enda som egentligen återstår är själva gjorden runt magen som ser...
2
Svar
24
· Visningar
1 969
Senast: Mysaan
·
Körning Hur bred är svängeln på era vagnar? Hur stor häst har ni till vagnen? Är det måttet som drive out har som gäller. 60 cm shettis, 70 cm...
Svar
2
· Visningar
1 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar