Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Är det någon som vet vad det kostar att lägga på gummi på järnhjul och var man kan få det gjort?
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: JeB
·
Körning Min pappa har några gamla slädmedar liggandes. Han hittade dem för många år sedan när han va ute i skogen o jobbade. Enligt bonden som...
Svar
0
· Visningar
1 672
Senast: IvoryTower
·
Körning Behöver tips om hur jag ska longera/ tömköra min flb val. Han är rätt snäll att longera i början men efter ca 5 min så får han ett...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: _L_
·
M
Körning Jag är helt säker på att denna fråga har varit uppe tusen gånger på det här forumet, men jag har provat sökfunktionen och hittar inte...
Svar
2
· Visningar
1 810
Senast: micra
·
Körning Pållan fick en släng av korsförlamning för en månad sen och vid röntgen visade det sig att hon har Kissing Spines, mitt i sadelläget, 4...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: Splittan
·
B
Körning Någon som vet något om NHS sulkyn? Jag hittade en länk till dom på Kuskringens hemsida. Verkar vettig tycker jag någon som har några...
Svar
6
· Visningar
1 531
L
Körning Det är nog många "nybörjare" som undrar hur man selar, jag är en av dom! :smirk: jag vill gärna lära mig. Då jag vill börja köra, för...
Svar
5
· Visningar
3 632
Senast: Carolus
·
S
Körning Är helt förvirrad över alla selar och jag undrar vad jag ska köpa för sele till min arab. Vill inte ha någon tung sele såsom loksele...
Svar
8
· Visningar
1 451
Senast: hilda
·
A
Körning Har precis fått hem min rockard nu, det är lite fix och plock på den då den är helt oanvänd. Dock är den väldigt fin:d Det är Håkan...
Svar
15
· Visningar
2 462
Senast: Aggepagge
·
Körning Jag letar efter ett litet körbett, strl 10,5 cm. Postkandar eller Liverpoolstång. Vet någon var jag kan köpa ett så litet?? På de...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Jenny1
·
D
Körning Har en shetlandsponny som vi kör med (egentligen är han sällskap, men han får komma med ut ungefär 3 ggr i veckan). Han är snäll att...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 612
Senast: Beverly
·
P
Körning Jag söker en bra och stabil vagn med broms. Men den skall ej vara så dyr. Har du några tips på vilken vagn som skulle passa bra? Jag...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: åke
·
Körning Finns det någon här som vet någonstans man kan köpa det? Alltså bara själva droppen och inte ett helt huvudlag.
Svar
2
· Visningar
873
B
Körning Skall börja att köra :rofl: har 2 shettisar,inkörda o fina,en rockard men inga hjul...vad skall jag välja??? Har hittat hjul på...
Svar
1
· Visningar
847
B
Körning ..och jag har inte tid för honom justnu. Jag är grön vad gäller körning, har aldrig kört men börjar bli (MYCKET) intresserad. Många som...
Svar
11
· Visningar
1 403
Senast: Catcher
·
W
Körning Hej. Körsektionen på min klubb är totalt OFF, dom gör INGENTING och ja jag vet inte varför den finns egentligen??? Och nu är det ju så...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: walkyria
·
  • Låst
Körning Kan någon förklara vem som flyttar alltin så det ser helt sjukt ut på körforumet. ´ Körforumet är väldigt litet, med få nya inlägg...
2
Svar
23
· Visningar
1 832
Senast: Tulip
·
S
Körning Hejhej , är det någon som vet kommande körtävlingar i Skåne? Tack på förhand..
Svar
2
· Visningar
1 411
Körning Finns det nånstans man kan köpa delar till selen?
Svar
1
· Visningar
1 383
L
Körning Jag undrar vem sm gör tranemo selen(lok)? Är dom i bra kvalite? Positivt och negativt om den!
Svar
9
· Visningar
4 000
Senast: linabergmer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?