Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Körning Nu är jag nyfiken på era tankar om denna rockard, som tro det eller ej, även går att bygga om till släde! Bilder finns på denna sida...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: Poul i Kluvhult
·
Körning Jag har ett 4 årigt ponnysto som är körd ett tiotal gånger som 2 åring och ett tiotal gånger som 3 åring med rockard. det har inte varit...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: saila
·
Körning Jag har ju beställt en maratonvagn men den kommer inte förrän om ca 3 månader. I nuläget kör jag men Fentons gamla inkörningsvagn i...
Svar
4
· Visningar
1 508
Senast: a_c72
·
Körning Kör min shettis med vanlig tvåhjulig rockard... men har funderat på att jag skulle vilja ha en fyrhjulig vagn... en ganska enkel, typ...
Svar
3
· Visningar
1 661
Senast: tirnanog
·
T
Körning eeeeeeeeeek det löste sig ändå!!! Gå inte in o slösa er tid här för det var inget SORRY!!! Tulip du får ta bort tråden om du vill hej hopp!
Svar
1
· Visningar
689
Senast: tirnanog
·
Körning När mitt frö kommer hem hade jag tänkt att börja "tömköra" honom helt oskyldigt med gjord på ryggen och ledare fram samt spänna fast...
Svar
11
· Visningar
1 434
Senast: Gisburne
·
J
Körning Som många andra har jag inte råd med en riktig Tärnsjösele!:( Någon som har tips på var man kan finna en BRA giggsele, gärna med...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: miamia
·
Körning Jag har en kbl travare som är mycket körd för rockard/speedcart och även för släde, utan problem. Nu har vi lagt av med travträningen...
Svar
8
· Visningar
1 928
Senast: fyrahovar
·
Körning Hur förvarar ni era selar, tömkörningsgjordar och tömmar? Tänker främst på hur ni hänger upp dem? Finns det speciella "selhängare"...
Svar
12
· Visningar
1 480
Senast: LIA
·
I
Körning Vilken storlek har ni? Och vad är storleken på era små pållar? Jag ska köpa en till min shettis som är ca 95 cm hög, en ganska smäcker...
Svar
9
· Visningar
2 190
Senast: izza
·
F
Körning Är det en Globusrockard som Equi Lex säljer, eller är den av något annat märke? :confused: Jag mailade dem och frågade, men de svarade...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 860
Senast: snuffsie
·
M
Körning Någon som vet om det finns några max-mått på vagnar för hästar? Jag håller just nu på och river en vagn för att bygga om den och vill då...
Svar
1
· Visningar
1 026
Körning hmm, hur ska bakselen fästas, för den kan ju bara inte hänga så? tänkte köpa del selen - så ja måste ju veta hur allt ska se ut först:
Svar
2
· Visningar
852
Körning ..som inte kan låta bli korna i ladugården?:angel: :D I söndags tog jag nordsvenskens sele och selade den gamla trogna mjölkkon...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 926
Senast: murran
·
G
Körning Hur ofta tränar ni i maratonhinder? Hur tränar ni för att få upp den "explosiva styrkan" som behövs för att köra snabbt i...
2
Svar
22
· Visningar
2 201
Senast: Gatsby
·
Körning Ville hitta på nåt idag! Den riktiga släden har vi inte kommit igång med än. Men en gammal pulka satte griller i huvudet på mig...
Svar
15
· Visningar
1 882
Senast: åke
·
L
Körning Hej allihopa, jag har för ett antal veckor sedan fått hem min häst från inkörning där den varit i fyra veckor. Allt har gått bra, i...
Svar
7
· Visningar
1 245
Senast: lasseman
·
Körning Nån som plogar snö med hästen? Hemmabygge/köpt? Bilder? :bump:
Svar
17
· Visningar
6 032
Senast: skogstomten
·
P
Körning Jag ska laga skaklar til min släde, men har inga mått. Min häst är ett ardennersto. Jag har ritad skaklarna som jag tror dom ska se utt...
Svar
2
· Visningar
1 347
Senast: Poul i Kluvhult
·
M
Körning http://www.equilex.se/index2.php?go=shoppen_visa_mer.php&SID=1249&SKID=3 Jag är inte jättehemma på det här med selar, är detta en ok...
Svar
3
· Visningar
1 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar