Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har ju idag ett varmblod Big Money Pellini som är min körhäst:love: :love: :bow: :bow: världens snällaste herre minst sagt en KLIPPA...
Svar
9
· Visningar
1 201
Senast: a_c72
·
J
Körning Tips på lite körvideos för den intresserade: http://www.youtube.com/results?search_query=horse+driving
Svar
6
· Visningar
869
L
Körning Hur mycket körning är lämpligt? Hur långa sträckor m lätt vagn och hur ofta? Ngn tung körning? Hur långt kan hon gå med som handhäst...
Svar
11
· Visningar
1 141
Senast: loch
·
Körning Jag behöver lite hjälp nu. Kör ju lite på hobbynivå, endast för att det är så kul! Men sist så snubblade Wille framför vagnen och...
Svar
3
· Visningar
1 660
Senast: Ninnurur
·
Körning Vet någon var man kan köpa reflex körtäcken? Det är till en Shettis, så det ska vara i storlek shetland eller ponny.. Någon som vet ?
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Underbar
·
Körning Inspirerad av tråden om bröstselens tillpassning så skulle jag vilja se hur en loksele sitter när den är rätt tillpassad... gärna bilder...
2
Svar
31
· Visningar
10 332
Senast: satanic
·
A
Körning ok, får hem min rockard om någon dag nu, rockarden är grundad och så så jag får ju lacka själv. Vilken färg tycker ni är snyggast? Är...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: loch
·
Körning har tänkt att köpa minishettis selen från Equi Lex www.equilex.se - för kusken - enbetsselar... vad tycks? ... vill gärna ha svar...
Svar
1
· Visningar
734
Körning Idag var jag o Cämz och körde slalomcup i Åstorp! Ops... Gick inte att visa bilderna... Skall försöka igen.
2
Svar
23
· Visningar
1 820
Senast: Cämz
·
Körning ... men ok bröstsele passande bruksnsv på 155-160? Tanken är att den skall användas nu när jag gör in hästarna, och vid körning med...
Svar
14
· Visningar
1 403
Senast: Solstrimma
·
Körning Sitter inget bra i min rockard när jag kör och funderar på att köpa mig en kuskkil för att komma i bättre possition. Men vart hittar jag...
Svar
6
· Visningar
2 421
Körning Har köpt en willab bröstsele stl ponny till min WM men är nu fundersam över passformen. Bröstan känns lite kort, vilka problem kan det...
Svar
15
· Visningar
3 053
Senast: Abova
·
Körning Alltså vilken av dessa drag djur tror ni är starkast i förhållande till sin vikt? Är det åsnan? Hästen? Mulan? eller kanske tom oxen?
Svar
14
· Visningar
2 466
Senast: tirnanog
·
C
Körning Jag blir galen . Jag vill börja träna enbent körning med min ponny men kan inte hitta några bra kurser eller några tävlingar häromkring...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: lancelot
·
Körning maken som groomade idag passade på att fota över min axel när vi körde lillhingsten. Vackert höstväder med sol och plusgrader...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 366
Senast: Nussikan
·
T
Körning jag vill börja köra mitt varmblod med rockard. Hon har gått trav så hon är inkörd, och jag har tömkört henne ett flertal gånger. är de...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 794
Senast: Malen58
·
Körning rekommenderar den skarpt till alla, hästfolk som icke hästfolk :) 20.00 svt
Svar
19
· Visningar
2 350
Senast: Peak
·
Körning http://www.kuskringen.nu/info/info_2007/inbj_korsymposium2007.pdf Jag gör gärna någon sällskap!
2
Svar
25
· Visningar
2 354
Senast: Nora
·
Körning ... Pfiffs kallblodssele och kan ge lite kritik om den?
Svar
5
· Visningar
862
Körning Nu har jag sytt om så att lokorna har blivit mindre. Lokorna var lite för stora redan innan så nu i vinter när hästen är ganska dåligt...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: Poul i Kluvhult
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka