Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej! Min käre sambo har gjort mej uppmärksam på en sak jag inte vet.. (ja, annars vet jag ju precis allt ;-)). Vad har man den...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: Lavinia
·
Körning Nu kan min häst följande: tömkörning inkl.alla kommandon, stå still, dra pulkor och dra med draglinor. Själva dragandet går toppen...
Svar
9
· Visningar
955
Senast: Amk
·
Körning jag har ett haflinger sto som har blivit körd hoss förra ägaren (som unghäst) nu är hon 11 och jag har tolkat, och tömkört i nästan ett...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Tussilagon
·
M
Körning Hej Ska prova att tömköra med ett postkandar men undrar hur mycket utrymme det ska finnas mellan de övre skaklarna på bettet och...
Svar
16
· Visningar
1 754
C
Körning Hej! Har nu börjat använda min nya sele ganska regelbundet men känner mig lite osäker på hur jag ska sköta den på bästa sätt. Den...
Svar
10
· Visningar
1 095
Senast: Onnie
·
T
Körning Jag är inte alls inne på körning egentligen, men jag undrar vilka sidor ni körningsentusiaster söker annonser för begagnad...
Svar
3
· Visningar
1 469
Senast: Amk
·
T
Körning Nu har jag banne mej bestämt mej för att jag ska hålla mej till körning och framför allt shettisar ett tag fram över! Har blivit rädd...
Svar
10
· Visningar
1 327
Senast: Gatsby
·
Körning Någon som har koll på träningstävlingar, jippon, eller riktiga tävlingar runt om sthlm? hittar EN tävling på kuskringens hemsida. ...
Svar
18
· Visningar
1 240
Senast: Nussikan
·
Körning Vad ska det vara för tävlingsmått på en körbana, dressyr och precision?
Svar
7
· Visningar
1 479
Senast: Nussikan
·
C
Körning Var inne på kuskringens hemsida och smurfade runt... Hittade den här sidan då... körningen utvecklas Jag har inte hängt med i...
Svar
14
· Visningar
1 296
Senast: Snuffsan
·
Körning eller är det bara skit? Tror ni den i strl full skulle passa Fabian?
Svar
7
· Visningar
2 146
Senast: _L_
·
B
Körning Vad är rimligt arbete för ett shettispar - d vs hur många personer kan de dra på turer? Jag menar alltså på intet vis i extrem terräng...
Svar
1
· Visningar
1 181
Körning och det ska bli jätte kul. MEN!!!!!!! Jag måste lämna våran älskade vagn alldeles ensam här i sthlm, eller den har ju sin vagnskompis...
Svar
9
· Visningar
1 251
Svar
12
· Visningar
1 738
Senast: Fjunet
·
Körning har tömkört nya pållen idag o det gick kanon=) var ute på en skritt-tur o han var snäll blev lite pigg på vägen hem men ingen tendens...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: satanic
·
Z
Körning Hej, jag har nu hittat en sele till min welsh mountain men jag fattar inte hur vagnen ska sitta fast så det blir ett bra dagläge för...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: Ella-82
·
C
Körning Ja, som rubriken lyder! In med lite bilder på era pållar från när ni precis börjat med vagn, eller ända från tömmkörning och släpa om...
2
Svar
23
· Visningar
1 981
Senast: Fjunet
·
W
Körning Jag har precis börjat tömköra våran snart 2 åriga minishettis. Det är tänkt att hon ska köras in nu på vårkanten. Men nu till min...
Svar
4
· Visningar
1 349
Senast: Dolyta
·
E
Körning Jag ska ev. låna hem (för senare köp) en liten travare, han är väl inkörd men har aldrig tävlat (har ingen tävl.instinkt tydligen :p )...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Egonson
·
Körning Jag ska snart börja köra in min häst, ska kolla upp vad det finns för tränare och kurser här i närheten, och funderar på att köpa sele...
2
Svar
21
· Visningar
3 175
Senast: satanic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar