Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Körning Kan man köra med ett jaktkandar?
Svar
7
· Visningar
1 301
Senast: Pazuzu
·
H
Körning Hej jag vet inte riktigt vart denna tråd ska vara...... Jag hyr en shettis.nyss fyllda 5 och jätte snäll....Min lillasyster rider...
2
Svar
24
· Visningar
2 612
Senast: buschiq
·
C
Körning Har en Varmblodig travarvalack på 8 år, 160 cm hög och normal-grovtbyggd som används som ridhäst och tävlas inom distansen. Har varit...
Svar
9
· Visningar
1 440
Senast: Abrax
·
Körning Inspirerad av att faktisk kunna använda min Dimma till "ngt vettigt" ;) har vi idag jobbat i skogen! Tillsammans med en kompis och...
Svar
6
· Visningar
973
B
Körning Kan man skaffa häst och ha BARA till körning och inte ridning? Jag hade älskat att ha en liten ponny (en shettis tex) men kan ju såklart...
Svar
17
· Visningar
1 475
Senast: Parant
·
Körning Hur ser man skillnaden? Jag har köpt en vagn och är nyfiken på vad det är för sorts sele som följde med. Det är inte en skitsele, det är...
Svar
12
· Visningar
2 253
Senast: Trissa
·
Körning Vi har tre stycken vagnar ståendes som inte används längre. Min morfar använde dom till sina ardennerhästar men det var ju många herrans...
Svar
3
· Visningar
1 666
Senast: Nussikan
·
Körning ...från ett par dressyrpass. Lite blandat kvalité på bilderna då det var lite motljus under passen... Det är dotter som fotar...:p...
Svar
8
· Visningar
1 242
Senast: Snoffan_03
·
G
Körning Kan man se på en banskiss om den är byggd för lätt eller medelsvår klass? Hur i så fall? (Vad skiljer?) Och hur räknar man ut tempo och...
2
Svar
21
· Visningar
2 230
Senast: a_c72
·
Körning Jag har funderingar på att så småningom köpa en sele till min d-ponny. Så nu har jag lite frågor till er som är bra på det här med...
Svar
6
· Visningar
1 211
Senast: mul
·
S
Körning hej alla! Ja då är de dags för premiär tur till Skästra marknad med pållen å gummi trilla :) Undrar ifall någon har varit där el...
Svar
19
· Visningar
1 343
Senast: skjootan
·
Körning Här ser ni två stycken nybörjare ge sig på att harva betet inför sommaren! :D Dimma köpte jag för 7 månader sedan, som i...
Svar
14
· Visningar
1 614
Senast: Mirre
·
K
Körning Har alltid trott att man inte ska galoppera m vagn, men nu när jag läser trådar här är det ju jättemånga som gör det? Kan man galoppera...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 373
·
P
Körning Försäsongen är i full gång! Bara ett par månader kvar tills första tävlingen Hur ligger ni till i träningen nu? Jag ligger grymt...
2
Svar
28
· Visningar
2 337
·
K
Körning Idag så körde vi tandem på skolan, skitkul. lite svårt men så otroligt roligt! Tänkte visa lite bilder :) Det är Maskot som är...
Svar
9
· Visningar
2 501
Senast: _Elly_
·
B
Körning Behöver hjälp av någon med erfaren av finselar. Ska skaklarna ha fasta öglor som man trär igenom selens "byglar", eller ska skaklarna...
Svar
7
· Visningar
1 859
Senast: bambo
·
Körning Nu börjar det närma sig rockard-dax för Dimma! Vad är lämplig spårvidd och lämplig säteshöjd på en rockard för nsv, 155-160cm hög ca?
Svar
8
· Visningar
2 855
Körning Vi har slitit vårt hår och varit brydda i flera år. Jag äger nämligen en nordsvensk som vi inte alls lyckats köra in, och det är så...
2
Svar
27
· Visningar
2 486
Senast: Chili
·
L
Körning Hejsan. Det är såhär att jag hade tänkt ha ett litet projekt till sommaren med mitt gamla halvblod på 19 år. Hade tänkt köra in honom...
2
Svar
20
· Visningar
1 580
Senast: Lantlolla
·
S
Körning Har en fundering så där. Jag tänkte ta min kära Pålle med trilla å köra hem hö 2st rundbalar a 200kg. De kan väl inte vara någon fara...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: skjootan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka