Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Körning MittNyaJag mfl. som har Hobby selen från Equilex. Vilken sorts däckel är det på den? Såg i Anders Erikssons bok om att utrusta hästen...
2
Svar
28
· Visningar
4 072
Senast: Egonson
·
J
Körning har alla det när ni kör eller? på bilderna för selar ser man det nästan aldrig, men har man alltid det när man kör?
2
Svar
24
· Visningar
2 611
Senast: Djurjouren
·
Körning Ägaren till min medryttar häst funderar på nytt sele (prg av den andra är lite *host* kass xD)...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Fjunet
·
E
Körning En liten undran... verkar som min livskamrat får tillbaks sin reumatism. Det är ju aldrig speciellt välkommet, men om jag får tänka lite...
Svar
11
· Visningar
1 471
Senast: Elviramax
·
Körning Är det någon som vet om man kan låna utrustning till en shetland någonstans? Jag ska nämligen ha en liten kille hemma över sommaren men...
2
Svar
20
· Visningar
1 888
Senast: Nussikan
·
Körning Hur är det med quick hitch på maratonsele? Går det? Var får man tag i så breda, har ju bara hittat travvarianten. Man måste väl...
Svar
14
· Visningar
2 523
Senast: Efwa
·
Körning Var ute en runda precis och retade upp mig på tömmarna (likadant varje gång) jag använder tyg eftersom de är lätta.Men de hakar ju upp...
2
Svar
25
· Visningar
2 938
Senast: jupiter-judex
·
C
Körning Har det nån jättebetydelse om parhästarna skiljer något i storlek? Min kallblodsvalack är en maxad d-ponny (147.5), han är tanken att...
Svar
16
· Visningar
3 647
Senast: Cronis
·
Körning "Orsaken" till att vagnen nu måste göras om Hästen som med den äran ska få gå i denna vagn i nyrustat skick tills jag fått mig en...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Ramona91
·
Körning gjordarna under magen, vilken av dem är det som ska sitta hårt o vilken lösare??? jag kan ingenting om det här men morsan kan...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: panzy
·
Körning Hur gör ni för att få selet att sitta? Mitt åker bara fram, vagnen liksom knuffar fram remmarna så dom hamnar framför däckeln och den...
Svar
14
· Visningar
1 689
Senast: Rosen
·
Körning Om man bor i sydöstra småland, hur långt är det då till en bana där man kan träna på maratonhinder?
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: McGiver
·
Körning Tänkte be om lite tips från allt duktigt körfolk här. Jag och min sambo köpte innan jul en 10-årig nordsvensk (bruks) vallack. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 429
Senast: Elviramax
·
B
Körning undrar hur det gått för er andra som först kört med rockard, och sedan spännt för fyrhjulsvagn? Hur har hästarna reagerat?
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Madelene
·
Körning Jag har en sköthäst som jag ska börja köra igen men ägaren har tyvärr inte tid längre.Man behöver vara två för han kan ``få för sig lite...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: Underbar
·
T
Körning Hörde några idag som stog och pratade om att tävla i tömkörning. Har aldrig hört talas om det. Finns det? Det skulle ju vara perfekt...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Tjalfe
·
T
Körning Jag är ny när det gäller körning. Ska sälja min ridhäst då jag blivit rädd för att rida och är sugen på att börja köra shettis istället...
2
Svar
27
· Visningar
4 001
Senast: Inelin
·
Körning Har köpt en travsele till min häst! (Begagnad) Men nu är min fråga...:rofl:.... Hur attans ska den sitta? Någon som har några bra...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Tindra06
·
B
Körning Har läst någonstans, hittar inte, att man inte ska ha loksele till rockard:confused: Har en kompis som kör en D-ponny med loksele...
Svar
5
· Visningar
3 175
P
Körning Här inne på körforumet? Det är ju dött som i graven nu ju. Många av dom som alltid var här har ju bara försvunnit. Varför? :confused...
2
Svar
20
· Visningar
2 190
Senast: loch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar