Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning va länge sen jag hängde här på forumet men tänkte visa lite aktuella körbilder. mamma och min islandshäst hur tycker ni...
2
Svar
38
· Visningar
2 913
Senast: Ramona91
·
F
Körning Hur gammal var er häst när den hade sin tävlingsdebut? Hur länge hade den varit körd då?
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Nora
·
W
Körning Kan ni hjälpa mig??? jag blir lätt lite galen ibland och nu har jag handlat lite vagnar och slädar på tok för spontant!!!. Finns det...
Svar
19
· Visningar
1 554
Senast: PrittePuff
·
E
Körning En loksele från gamla Hööks, jag vet ej exakt ålder men omkring 15 år gammal skulle jag gissa på. Hel och fin, inget är sönder eller på...
Svar
6
· Visningar
1 535
Senast: Zqathan
·
Körning Hej, Jag har köpt en shettis:love: och fick med en rockard och bröst sele. Rockarden har dock ingen svängel, så jag undrar om jag kan...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: Lisis
·
H
Körning -> Är det någon som har testat på detta? Alltså man åker skidor bakom hästen, man tolkar, medan man kör hästen :) Det är jätte kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 246
Senast: mazariin
·
S
Körning WOW vilken resa! En stor inre resa ochså! 27 ekipage var vi som körde upp på markanden! Gissa om de kändes MÄKTIGT :) Fick träffa...
Svar
13
· Visningar
2 162
Senast: skjootan
·
Körning Har funderat på att sätta en svängel på min släde för att på så sätt kunna köra den med en bröstsele, men jag kan för mitt liv inte...
2
Svar
26
· Visningar
4 617
Senast: pillidill
·
C
Körning Det här med ridning under graviditet är ju ett hett diskussionsämne...bör man eller bör man inte? Vissa kan inte pga komplikationer...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Fia-Lina
·
T
Körning Den första är kan jag kompletera draglinor och baksele till en "vanlig" bröstsele alà börjes och hööks? Eller måste jag köpa en...
Svar
9
· Visningar
1 000
Senast: Goat lover
·
S
Körning Vad bra att pengar tillåts i körningen igen
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Nussikan
·
Körning Jag lägger in samma tråd här som jag la under tävlingsforumet, kanske ni vet :) Jag ska starta Magne (fjording) i dressyr i sommar och...
Svar
12
· Visningar
966
·
H
Körning Det finns ju ridbanor,men är det någon som har körbana (inte trav då) utan vanlig körbana där ni tränar eller motionerar era körhästar???
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: svea
·
Körning Nu försöker ju lilla jag lära mig lite nya saker :rofl:.. Jag fatar nästan hur allt ska sitta, men inte draglinorna :confused: ?! Hur...
Svar
7
· Visningar
1 393
B
Körning Jag tycker att körning är väldigt roligt, håller själv på att försöka kära in min lilla pålle där hemma. Problemet är bara att jag är...
Svar
10
· Visningar
1 159
Senast: Tjalfe
·
Körning Jag var iväg på körträning i går och samtidigt va det ett till gäng där och körde en shettis. Shettisen hade en alldeles för liten sele...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 085
·
Körning Hur gammal bör en häst vara minst innan man börjar köra in den? :confused:
Svar
10
· Visningar
1 266
Senast: matador
·
D
Körning Jag fick syn på den här vagnen för ett par dagar sen Jag har varit sugen på att köpa en ny vagn ett tag nu, har varit inne på en...
2
Svar
31
· Visningar
2 243
Senast: Liiza
·
T
Körning Men eftersom det är ganska dött här på körning så frågar jag ändå. Jag är nybörjare när det gäller körningen men håller på och försöker...
Svar
2
· Visningar
721
K
Körning Nu vill jag se bilder på era huvudlag! Både till arbete och tävling... Gärna inköpsställe också!
Svar
2
· Visningar
810
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka