Snygg vagn.

Sv: Snygg vagn.

Enl. drive out:s hemsida är den inte mer än 120-121 cm (?). Synd, men den kanske går att bredda...

En likadan som denna fast obromsad står hemma i logen hos mig sen i lördags köpt hos Drive Out ,den har vinröda "stripes", och är skitsnygg :love: ..nu ska jag bara flytta också så jag har någonstans att åka på ...sedan blir det träning för hela slanten :banana:
ZD0603-01923_2.jpg

Är den du har bild på här till shettis?! Isf vad fick du betala för den?

Nej den är inte till shettis , passar D-Ponny /Häst men tror dom fick hem en till ponny också kolla på hemsidan www.driveout.se under vagnar min kostade 15 000:- och till ponny tror jag den kostade 12 000:-

Ja du , det är en bra fråga igentligen :confused: . Har tittat på vagnar ett bra tag och på dom flesta polska rockardena sitter svängeln i den här höjden men på maratonvagnarna sitter den lägre...någon som har en aning eller vill spekulera i detta. Jag har gjort mitt val och min tränare tycker den är väl avvägd och balanserad så jag kör på !!!

på giggar sitter svängel högt. Det är ingen egentlig vikt på en gigg, därför behövs inte en sned draglinje för maximal yta. Det ser snyggare ut med en draglinje i höjd med skakeln med.

på giggar sitter svängel högt. Det är ingen egentlig vikt på en gigg, därför behövs inte en sned draglinje för maximal yta. Det ser snyggare ut med en draglinje i höjd med skakeln med.

Det kan jag inte hålla med om, båda våra har lågt sittande svängel

och dom jag väljer mellan till en ev. shettis har oxå lågt sittande svängel

Jag tycker tvärt om, jag tycker det är snyggare med sluttande draglinje :p

Nej den är inte till shettis , passar D-Ponny /Häst men tror dom fick hem en till ponny också kolla på hemsidan www.driveout.se under vagnar min kostade 15 000:- och till ponny tror jag den kostade 12 000:-

Lite inside, de fick hem fyra till shettis som var superfina. De är alla sålda enl uppgift. Ändrar mig ang bredden på den, den är inte 125 som jag sa i ett tidigare inlägg utan smalare, tyvärr.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 371
Senast: alazzi
·
Tjatter Innan vi smälter bort så är det dags för årets stora glasstest. Vilken av GB glassarna är egentligen godast? Vi har samlat de tolv...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
22 189
Senast: Niyama
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 603
Körning Jag har lyckats byta till mig en modifierad smålandstrilla (sänkt, med gummihjul) med parstång och kompletta parselar (nåja, bakselar...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 372
Senast: trassel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd