Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det som händer om den är för lång är väl mest att ekipaget blir lite osmidigare. Men det är lätt att göra en stång som är ställbar i längd. Två rör som man skjuter i varann och så en genomgående skruv som man sätter vid rätt längd (man gör flera hål att välja på i det inre röret) plus en skruv som bara går genom yttersta röret som spänner fast så att rören liksom inte glappar. Ska se om jag kan fota på min vagn sen!
Jag tycker steglängd och framåtbjudning är viktigast och är det bara för motionskörning kan det nog skilja rätt mycket i höjd innan det blir problem, de brukar vara rätt bra på att anpassa sig efter varann när de gått ihop ett tag. Som mest skiljer det 7 cm mellan mina ponnyer men det blir ju ganska många % på en shettis Jag vet inte vad du har för storlek på dina.
Borde man inte kunna konstruera en par-duglig brösta+däckel av typ såna här, på något vis?
Frågan är bara hur, som sagt?
Det sitter ringar, öglor fastskruvade i lokan nedanför draglädret.Dels undrar jag hur man fäster stångkoppel på en loksele? Någon som har en bild?