Tolk/Körning

Sv: Tolk/Körning

när jag tolkade efter min travare satt jag fast i en sele efter henne, jag körde henne i skritta och trav. fanns ingenstans vi kunde galoppera.

Sv: Tolk/Körning

Fattar jag det hela rätt nu? du håller i linorna som du annars skulle ha fäst en "vagn" eller liknande i, samtidigt som du styr?
är inte det väldigt svårt? :crazy:
funkar det i snabbare gångarter också eller måste man hålla sig till skritt då? eftersom man bara kan styra med en hand och så menar jag.. :bump:

jättesöta bilder förresten! :D

Jepp, så gör jag. Tolkar i alla gångarter. Det är inte så svårt när man får in tekniken, iallafall inte med en liten shettis. Det går ju inte jättefort! ;)

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 331
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 113
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 528
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd