Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Körning Finns det någon som kan komma med tips om hur jag ska få min shettis att gå när jag tömkör henne. Det går bra när jag går vid sidan men...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Svanhild
·
C
Körning Är den här avdelningen bara för folk som tävlar i körning?
Svar
2
· Visningar
818
Senast: buschiq
·
Körning Kollar runt på olika kompleta selar. Men har inte särskilt stor budget har typ 3000 kr :smirk: Kanske inte värst mycket men jag skulle...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Nussikan
·
P
Körning Vad har ni för mål för säsongen 2007? Att bli bättre antar jag men ska ni tävla mer än vanligt? Kanske ska ni satsa stenhårt för en...
Svar
11
· Visningar
1 270
Senast: Vindelkusken
·
S
Körning Jag skall precis köpa en rockard till mina shettisar. Vad gäller om jag vill tävla längre fram på lägre nivå? Är det några särskilda...
Svar
2
· Visningar
1 035
·
M
Körning Vad använder ni för sorts bett när ni kör?? Min d-ponny som rids nu och ska köras in har en förmåga att under ridning dra ner huvet...
Svar
7
· Visningar
1 196
·
R
Körning Någon som kan förklara lite mer ingående vad det innebär?
Svar
11
· Visningar
1 552
·
Körning Om ni ska köpa ny körhäst för tävling. Vad letar ni då efter? Extriört, temprament, härstammning e.t.c.
Svar
6
· Visningar
955
·
Körning Jag har fått ett par sådan här http://driveout.se/selkammaren/index.php?act=viewProd&productId=178 av en kompis :) Tyvärr vet jag inte...
Svar
14
· Visningar
1 149
Senast: MadicDomino
·
Körning Här kommer lite körbilder fårn lördagens tur till salsta slott! Bara älskar omgivningarna runt slottet - andas historia! Före...
Svar
13
· Visningar
1 650
Senast: skogstomten
·
F
Körning Idag på tävlingsplatsen så såg jag en jättefräck vagn :) Den hade "pump"skaklar så när vagnen svängde så gick skakeln tillbaka som en...
Svar
1
· Visningar
741
·
F
Körning Behöver en selpåse! Köpte den från Börjes till travselar men den var kass. Jag vill ha en med en massa remmar och så att hänga selen i...
Svar
1
· Visningar
1 717
·
Körning Jag har fått punktering på min vagn. Är det någon som har tips på vart man kan köpa rejäla däck? Får inte vara för dyra för då kan jag...
Svar
3
· Visningar
1 085
Senast: Egonson
·
M
Körning Hur långa ska skaklarna egentligen vara?? Har en rockard som jag använder till min shettis. Skaklarna är typ 7 mil långa..har dock inte...
Svar
5
· Visningar
2 169
Senast: Egonson
·
S
Körning Undrar hur ni spänner för era hästar o varför ni gör så... Jag har alltid lett in hästarna snett bakifrån över skalkarna. Mamma hade...
Svar
13
· Visningar
3 278
Senast: pufffan
·
T
Körning kul att dra ölburkar och plast... typ... :p så här trött kan man bli av allt oljud... men värst är det ändå på asfalt- och...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
·
I
Körning Hej, Någon som provat eller rent av äger en likadan sele http://driveout.se/selkammaren/index.php?act=viewProd&productId=53 som...
Svar
1
· Visningar
869
·
R
Körning ... nån som har någon erfarenhet av den? :) Den är läskigt billig...! :eek:
Svar
7
· Visningar
1 148
Senast: Ramona91
·
R
Körning Okej, nu har jag en enklare bröstsele och tömmar. Ska beställa både baksele och draglinor (vet varifrån och så) Har kontaktat en...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Ramona91
·
A
Körning vad gör det om svängeln är för lång? På min vagn är svängeln ~90-95 cm lång tror ja Men spelar det någon roll? och varför gör det de...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Aggepagge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka