Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Jag är så trött på minishettisar :devil: :devil: :devil: Inga selar passar deras minikroppar! Jag beställer snart en loksele i storlek...
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: Fjunet
·
Körning Mitt tös brunstar! Normalt är hon lugn och klok att köra, nu skyggar hon för ”allt” tramsar och har sig…:eek: Funderar på att köra...
Svar
4
· Visningar
868
Körning Någon som vet vart man kan få tag på en sådan? Visserligen inte panik aktuellt just nu, men eftersom jag inte trivs med den sele jag...
Svar
18
· Visningar
2 454
Körning Är det fler som har ett inkörningsprojekt på G just nu? Vad är det för häst, berätta om den och vad du/ni gör kontinuerligt under...
2
Svar
29
· Visningar
2 461
Senast: Goat lover
·
Svar
4
· Visningar
1 103
Körning Tittar runt på selar som några här vet. Kom på tanken kanske en loksele skulle funka, så jag har kollat runt på det! Men skall inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 692
Senast: Nussikan
·
Körning Kom och tänkte på att när min sele jag ska köpa kommer måste den smörjas in! Men hur skall jag göra för få det mjukt? Har aldrig köpt...
Svar
8
· Visningar
1 146
B
Körning Kan den funka? Annons på blocket just nu såg jag. Det gäller inkörning av Friesersto som kommer bli 170cm ca. Jag tänkte att man i...
Svar
5
· Visningar
1 893
Senast: Borkan
·
Körning För att starta i ponnytrav behöver men ju stamtavla :( , Men måste man det när man tävlar ikörning... Eftersom jag är mycket frästad...
Svar
14
· Visningar
1 191
Körning Jag har fått frågan om jag inte ska PANIKANMÄLA mig dit. JAG tycker inte att jag är redo för tävlingsbanan än. Kan INTE något...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: a_c72
·
Körning Någon som vet någon bra sida som säljer bra lokselar ;) ? (ursäkta min dåliga svenska ;)) Mvh Eran Emma :D
Svar
3
· Visningar
883
·
F
Körning Har läst i vissa trådar att några inte tycker att man bör använda loksele tillsammans med rockard. Givetvis blir jag nyfiken då och...
Svar
2
· Visningar
1 037
·
S
Körning Sitter o funderar varför finns dessa selar ens?:confused: Vi vet ju att de är mer eller mindre olämpliga till körning. :devil: Vad har...
2
Svar
37
· Visningar
2 605
Körning Tänkte fråga om det är någon som vet när man kan köra in en häst? Har två hollänska halvblod som jag skulle vilja köra in och ha som...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Fahlis
·
F
Körning Hur smörjer ni era selar och med vad? :)
2
Svar
21
· Visningar
3 187
Senast: Vindelkusken
·
M
Körning Finns någon som har erfarenhet av sk "falsk baksele"? Det är en rem som fästs mellan skaklarna en bit bakom hästen, för att man skall...
Svar
1
· Visningar
792
T
Körning Jag håller på o mixtrar med tillpassningen på minishettisen som jag inte är riktigt nöjd med. Jag tyckte det var bra först men det tar...
2
Svar
30
· Visningar
3 208
Senast: Fjunet
·
Körning Noen som har erfaring med "startpaket" fra Equus? Er de solide?
Svar
10
· Visningar
1 373
Senast: Vindelkusken
·
Körning Jag är ute efter en vagn till mina shettisar, ska inte köra par utan en och en. Är det någon som har tips? Har funderat på globus men...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Ella-82
·
Körning tjohoo nu fyller jag snart år och har sparat lite pengar varje månad,och vill köpa en loksele. Jag titta på en från börjes, men dom har...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Underbar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V