Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Har tänkt att köpa en sele nu men jag vet inte om jag ska ha lok- eller bröstsele. Jag har inte tänkt att tävla men däremot så kör jag...
Svar
5
· Visningar
1 083
Körning Hej! Någon som vet om det kommer att hållas några körtävlingar runt GBG/Kungsbacka snart,helst med shettisar? Det hade varit superkul...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Nussikan
·
E
Körning Nu vill jag se lite bilder när ni är på tävling... Alla bilder är välkommna!
Svar
17
· Visningar
1 915
Senast: Ella-82
·
Körning Kom och tänka på hur ni transporterar er vagn till tävlignar och så? Ni som har rockard har inga problem men de som har maraton vagnar...
Svar
10
· Visningar
997
·
F
Körning Jag har kört min häst i några år nu, (lipizzaner) & använt min travsele på de vagnar jag kört henne med. Nu har jag tänkt köpa en egen...
Svar
12
· Visningar
1 675
Senast: Lutten
·
Körning Kom och tänka på vad för skilnad finns det mellan trav sele och skit sele ? Travselen har en "lös/avtagbar" brösta och skit selen...
Svar
2
· Visningar
917
Körning Hittade denna vagnen på internet :) Vist är den snygg :eek: !! vill ha vill haa!!!!Vad skulle en sådan kosta :o ? Hemsida :) -->...
Svar
2
· Visningar
822
Körning Vad tror ni, kan det fungera och se bra ut? :confused: Just nu lutar det åt att jag kommer satsa på att få ordning på min loksele...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: Asfolath
·
V
Körning Jag är i ganska akut behov av en pisk och vill givetvis ha en från Piskmakaren i Lund :) Jag vet bara inte HUR jag ska få tag i en...
Svar
7
· Visningar
4 137
Senast: Vindelkusken
·
Körning Någon som var där? Vilket väder det var på maratondagen! Regn, regn o åter regn... Någom som känner igen detta ekipage? Hi hi...
2
Svar
21
· Visningar
1 696
·
Körning Istället för att förstöra den andra tråden så startar jag en ny.. Seriöst alltså.. SÄKERHETEN är A och O -92 va jag med om min...
2
Svar
20
· Visningar
2 175
Senast: Aatos
·
C
Körning Har letat och letat utan att finna det jag söker. Letar efter en nsv brukshäst för all sorts körning, men det verkar inte finnas så...
Svar
15
· Visningar
3 367
Senast: humlanotrocadero
·
A
Körning Jag är säkert jätteseg nu, men hur fasen fäster man bakselen på globusrockarden? det finns ju inga öglor på skaklarna förutom dem man...
Svar
2
· Visningar
799
·
S
Körning Får man tävla med rockard i lätt maraton klass? Eller brukar man få låna maraton vagn där? Sparar pengar till en rockard nu, är så...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: Solstrimma
·
V
Körning Nu har jag äntligen fått hem min underbart snygga vagn, såld av koier. Den är lite elegantare än vanliga maratonvagnar och inte lika...
Svar
6
· Visningar
1 833
Senast: Vindelkusken
·
S
Körning Hejsan hoppsan snart kommer min Gjordjis min sommarhäst.. : ) en lättisk draghäst.. waow 5 år är han.. =) vet ni vad som är lättast...
Svar
3
· Visningar
805
·
Körning Vill se kör eller tömkörnings bilder på era shettisar :bump:
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 994
Senast: Zarro
·
B
Körning Hejsan! Jag är jätteglad för jag har fått förmånen att ta över ett äldre varmblodssto - som annars gått till slakt... Det är en dam på...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: Tussilago
·
S
Körning Undrar om det är någon som har köpt en rockard från Mickes fyrhjulingar (www.mickesfyrhjulingar.se) och vad du tycker om den i sådana...
Svar
1
· Visningar
1 611
Körning Kommit kontakt med driveout och frågat om de skulle kunna tänka köpa hem från piffif enbart bröstan från standard :rofl: Och jag har...
Svar
19
· Visningar
1 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII
  • Födda-24

Omröstningar