Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej! Då det nu ser ut som om jag kommer hålla fast vid min shettisgrabb & inte skaffa mig stor häst igen, men är tävlingssugen så måste...
2
Svar
25
· Visningar
4 101
Senast: RebeckaKihlberg
·
Körning Vad har ni för ländervårds medel till era selar? Själv använder jag Stubbens ^^, och smörjer så ofta jag har tid, men funderar på att...
Svar
10
· Visningar
946
Senast: Fjunet
·
S
Körning Ev. så tar jag min häst och flyttar till Spanien för ett tag. Jag vill ju ha så lite packning som möjligt. Vet någon någon bra sida där...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Nussikan
·
S
Körning Hittade en annons på blocket o vart lite paff över modellen på vagn... kommentarer önskas! http://www.blocket.se/vi/11213016.htm?ca=7_s
Svar
8
· Visningar
1 261
Senast: a_c72
·
E
Körning Vet nån vart man kan kopa hjul för en gammal trilla? Har fått en fin gammal vagn som har fått bytat allt trä, men hjulen är kass!! Har...
Svar
5
· Visningar
1 599
Körning Ni som är lyckliga ägare till en sån. VART har ni köpt den? Är den godkänd för tävling i lätt klass och finns det möjlighet att köpa...
2
Svar
30
· Visningar
3 383
Senast: Svanhild
·
L
Körning Ja, inom rimlig framtid kommer jag att införskaffa mig en ny dressyrvagn till mitt par.Själva vagnen blir i svart stål och mörkbrunt...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Liiza
·
F
Körning Är det någon som har IHs körtäcke? Kan 125 cm tänkas passa shetlandsponny? Tyckte det verkade väldigt smart.
Svar
7
· Visningar
1 806
Senast: Cämz
·
P
Körning Som ni alle vet så är ju Kotte sjelver. Får man ha häster sjelve nu eller kommer dom och tar Kotte från mig? Han går ju med ena kvige nu...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: _Elly_
·
Körning Det sår på driveout "Kör och longergjord", Men hur skall man fästa skaklarna? :o ? Planerar inte att köra den utan bara varit kul att...
Svar
13
· Visningar
1 149
Senast: Aatos
·
Körning Vad tycker ni om dessa ? Tycker dem är så fula :o... Är dem bra att köra i ...
Svar
16
· Visningar
2 117
·
Körning Fåt en sele idag :o Av äldre model (vad det ser ut som)! Det är en "skitsele" ... :mad: Påminner lite som börjes för 995 kr men...
Svar
7
· Visningar
997
·
Körning :love: :love: http://www.youtube.com/watch?v=g-Puvo4y-Us
Svar
6
· Visningar
853
Senast: prunella
·
L
Körning Nu kommer denna tråd säkert inom en snar framtid att plockas bort - men tills dess: Mycket trevlig körponny till salu under radannonserna!!
2
Svar
21
· Visningar
1 655
·
Körning är totalt nybörjare när det gäller körning men läser, lär o tränar... har nu två duktiga kör shettisar hemma på gården o tanken om...
Svar
15
· Visningar
3 542
Senast: Rebecka83
·
Körning En video från tyskland verkar det som. Ser så mysigt ut, vill ha en shettis till och en sån vagn! Men jäklar vad hennes draglinor är...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: Vindelkusken
·
Svar
36
· Visningar
4 490
Senast: Korven
·
G
Körning Vilka svenska internetbutiker med körutrustning finns det??? Alla tips mottages varmt..
Svar
2
· Visningar
729
·
Körning Ja idag var det första gången framför en maratonvagn. Fabbe tog det hela med ro och var glad över att få dra igen. Vi körde uppe på...
2
Svar
20
· Visningar
1 987
Senast: Aggepagge
·
S
Körning Hur många års träning behöver en häst för att vara mentalt och få rutin på långa hinderområden för att starta på sm i körning
2
Svar
28
· Visningar
2 009
Senast: silver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18