Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Jag skäms för att jag är så kass på att bli medlem i föreningar! Tänker alltid att jag ska bli det varje gång i januari, men skjuter...
Svar
7
· Visningar
1 154
Senast: Elviramax
·
Körning om jag fick se bilder på era svänglar, spec då själva fastsättningen i vagnen. /Lisis -som skulle behöva lite ideer...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: Pallas
·
Körning Idag tänkte jag att jag kör i hagen lite för Candy skall komma ihåg grunderna med vår träning (endast skritt och inga skarpa svängar)...
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: åke
·
Körning Från en annan tråd ståde det att jag skall göra vid min vagn, så villka skacklar skall jag köpa ? (obs. bilderna kommer från tildaholms...
Svar
10
· Visningar
1 203
Senast: Goat lover
·
I
Körning Behöver lite hjälp från andra som är erfarna här. Jag tömkör mycket och har så gjort under de 7 sista åren. Började med mitt halvblod...
Svar
18
· Visningar
1 453
Senast: Elviramax
·
Körning är på jakt efter en kallbodstravare att ha som ridhäst.. men funderade lite på hur man hittar dessa pärlor? för de borde väll liksom...
Svar
12
· Visningar
1 118
Körning http://www.bukefalos.com/f/calendar.php?do=getinfo&e=1063&c=1 såg denna här på buke.
Svar
5
· Visningar
924
Senast: BamsePlutt
·
Körning Om ni har en häst som skall köras in... Jag har en loksele med baksele. Men vad skulle ni köpa först, vagn eller sele? Vilken typ av...
Svar
12
· Visningar
1 048
Senast: Tussilago
·
Körning Ni som kör med era hästar... I skogen eller bara för nöjes skull. Vad har ni för raser på era hästar? Varför valde ni den rasen?
5 6 7
Svar
137
· Visningar
13 024
Senast: Parel
·
Körning Är det någon här som någon gång använt eller använder eller hört något om nylon selar ? Fåt nyligen tips på en väldigt fin på...
2
Svar
25
· Visningar
2 634
Körning Har fått hem min "fina" vagn, som jag har för mig var i bättre skick när jag prov körde hästen som jag nu har på del foder. Ägaren...
Svar
10
· Visningar
1 212
Körning Detta diskuterades lite i annat inlägg om när man skall ha hjälm... Som sagt använder du skyddsväst och/eller hjälm när du kör?:p...
2
Svar
26
· Visningar
2 202
Senast: hopp_o_galopp
·
Körning Nu kryper jag in i biktbåset och erkänner: Jag har en "skitsele" till min shettis :o Den ska bytas ut och jag vill ha tips på...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 353
Senast: Fjunet
·
Körning Hur är det med dom, får man köra på dom (med rockard inte en stor bred vagn alltså) Är så dåligt med ställen här om kring att köra på...
Svar
11
· Visningar
1 315
Senast: fyrahovar
·
Körning Min kompis har just beställt en ny sele till sitt shetlandssto, istället för skitselen som följde med på köpet. Med selen kommer ett...
Svar
10
· Visningar
1 344
Senast: Shettisar
·
Körning Någon som känt och klämt på en bröstsele Exklusiv Diplomat från eguilex? Den verkar lite stabilare byggd än standard och hobby men...
Svar
1
· Visningar
888
Körning Jag skulle gärna vilja ha lite råd och tips inför förestående köp av diverse utrustning, främst sele då. Jag har en shirevalack som...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: schelin_j
·
Körning En gång fick jag frågan om hur mycket min ponny med utrustning kostar, de blev förvånade, jag med när jag tänkte efter;) Ändå har jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 381
Senast: Rebecka83
·
Körning nu har jag hittat en rockard som tillhörde mina foderhästar(två fjordingar) Jag undrar om den skulle kunna passa ett varmblod 160 i...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: _Elly_
·
Körning Jag har redan ställt frågan i en annan tråd men jag tyckte att den förtjänade en egen :) Vi funderar på att köpa ny maratonvagn och isf...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 283
Senast: Goat lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022