Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning Hjälp! Jag har ett mycket trevligt 2-årigt fjördsto som varit förspännd o körd för vagn (2-hjulig) hos uppfödaren. Här hemma har vi...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: loch
·
F
Körning Är det någon här som skurit bort skygglappar på ett huvudlag, antingen själv eller hos sadelmakare? Hur blev resultatet? Funderar på...
Svar
14
· Visningar
1 169
Senast: Carolus
·
Körning Nu har jag fått uppfrächat den gamla sele som jag i höstas köpte utan att veta HUR dålig den var. :crazy: :mad: :crazy: Mkt tid...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: Skydark
·
Körning Jag är väldigt intresserad av körning, men jag kan i princip ingenting mer än det jag läst i olika böcker. Jag har tömkört för Anders...
Svar
16
· Visningar
1 562
Senast: Pallas
·
S
Körning Jag ska fara och tömköra någon dag på min bana. Men jag har ett problem: Jag har inga nya övningar..Och då är det ju inge roligt...
Svar
17
· Visningar
3 607
Senast: Djurjouren
·
Körning Utgå från att ni har ett shiresto, och vill avla fram en körhäst, med styrka samt bra rörelser. Vad väljer ni då att korsa med? Lite...
2
Svar
20
· Visningar
2 833
Senast: Tussilago
·
F
Körning Nu när solen tittar fram så ser man hur saker verkligen ser ut, vilket man kanske inte gjorde när det blev mörkt tidigt. Ivarjefall; vad...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: Goat lover
·
F
Körning Det skulle vara kul att se före och efter bilder på era hemmafix. Kanske en vagn som ni målade om, en sele som blev lagad osv :bump:
Svar
1
· Visningar
750
Senast: MadicDomino
·
Körning Ja som överskriften ;) Vad trännar ni era hästar i när ni inte kör ? Jag gör -Tömkör -Promenader (så boring *gäsp*) -Longerar...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: Alazan
·
Körning Nu fick vi äntligen njuta av sommarens sol! Så jag kan inte låta bli att dela med mig av denna fina bild :)
Svar
3
· Visningar
824
Senast: DarkInNight
·
C
Körning Efterfrågan på körda nsv brukshästar verkar vara god, men hur är det med icke körda hästar??? Hade tänkt avla så småningom men vet många...
Svar
12
· Visningar
1 519
Senast: Asfolath
·
Körning Håller just nu på att titta på möjligheterna att åka ner till Holland och VM i körning 3-7 september 2008. Det ska hållas på ett gods...
Svar
11
· Visningar
1 137
Senast: nillabjorn
·
S
Körning Hej, Jag har två minishettisarhingstar som är nu 2 år. Det är meningen att de ska bli en tvåspan till slut. Jag vill gärna börja med...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: Sammy
·
Körning :D Igår så fick jag hjälp av Rolf att ställa in selen korrekt och även sitsen till mig själv.. Ja vad ska man säga. Allt blev så...
Svar
10
· Visningar
1 093
Senast: a_c72
·
A
Körning Hej alla är ny här och tänkte att jag ulle få hjälp med en sak. har fått tag i en gammal liten sulky eller rockard eller vad det kallas...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Fjunet
·
Körning Har en loksele där färgen på träet behöver målas om. Vad skulle ni säga att man ska använda för sorts färg. Svart lackfärg för trä bara...
Svar
6
· Visningar
2 607
Senast: Tussilago
·
R
Körning Har anmält mig och ponnyn till en liten tömkörningstävling i samband med en utställning i juni. Känns lite pirrigt faktiskt...har ni...
Svar
13
· Visningar
1 969
Senast: Pallas
·
Körning Någon här som har en sele som där står s/s på ? Eller har sett det? Och vem det är och vad det betyder :) ? Någon som har ensådan sele...
Svar
13
· Visningar
896
Senast: Carolus
·
P
Körning Jag måst smite in här hoss er innan jag tar och går till sängs. Jag såg att bukefalos var öppet. Jag har tittet på Talang som gick på 4...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Underbar
·
R
Körning Är kallblodstravaren en Nordsvensk? Har en bruksnordis, ska titta på en kallblodstravare, både till ridning och körning. Travarna...
Svar
2
· Visningar
991

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar