Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Körning Jag läser många hästannonser, bara av rent intresse o funderar på det som står så ofta. "Går ej att köra", "ej till körning" osv...
2
Svar
34
· Visningar
2 841
Senast: Svanhild
·
K
Körning Hrm... nu var det jag igen... känns som jag börjar bli lite tjatig med mina rockarder...:smirk: Men: läget är såhär:: Jag har en sk...
Svar
6
· Visningar
1 621
Senast: Tjalfe
·
S
Körning Är det speciella diametermått som krävs på hjulen? Inte lufthjul till tävling om jag fattat saken rätt? De vagnar jag av...
Svar
12
· Visningar
1 169
Senast: Vindelkusken
·
Körning Gisses det värkar ommöjligt att hitta maratonvagnar åt b-ponnys.. Inte för jag vill köpa men man vill ju drömma sig bort lite :angel...
Svar
2
· Visningar
1 499
Senast: Nussikan
·
L
Körning När jag var barn köpte jag ICA:s bok om körning, sen selade jag på sommarens lånehäst (fjording) efter bästa förmåga, spände för en...
Svar
13
· Visningar
1 067
·
Körning Vad tror ni, kan det vara värt att köpa en sån HÄR först innan jag lyckats spara ihop till en sån HÄR eller en sån HÄR.? Eller vilken av...
Svar
8
· Visningar
1 400
Körning Min lilla ponny debuterade idag med sele på kroppen och bett i munnen. kan tyckas att allt kom på en gång, men hon är lite speciell...
Svar
6
· Visningar
1 220
Senast: Skydark
·
Körning Goddagens alla, blev inspirerad av en tråd med gamla vagnar. Kom att tänka på spannkontrollen i körning. Det ger en person , mer eller...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: miamia
·
Körning Någon som vet om det brukar/kommer att finnas utställare som säljer körutrustning samt vagnar/rockarder/sulkys på Falsterbo-veckan...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: kolblakkur
·
Körning En kompis till mig skall ha en delägare till sin körhäst så jag blivit tilldelad "äran" att kolla på hur de selar och kör, så hon har ju...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 150
S
Körning Hur är det egentligen med äldre eller man kanske bör kalla dem antika vagnar... säg en fin gammal trilla eller gigg. Får man tävla tex...
Svar
6
· Visningar
1 310
Senast: Aatos
·
Körning Jag ska vara med i klassen tömkörning precision med min saddlebred, på morganrixet om ett par veckor. Har tömkört min häst MYCKET, inte...
Svar
2
· Visningar
923
·
S
Körning Måste man ha hjälm när man kör/åker bakom häst? Det är nämligen så att en bekant ska köra några studenter..Och när jag fick höra det...
2
Svar
21
· Visningar
3 027
Senast: Stina_Julle
·
S
Körning Hästar som ska köras in körs ju ofta in innan de rids in. Jag har gjort lite olika på olika typer av hästar... lugna o stabila hästar...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: åke
·
P
Körning Jag vill bare titt in och önske alle en trevlig midsommer. Rut.
Svar
13
· Visningar
1 609
Senast: Elviramax
·
Körning Är det fler som upplever att deras hästar tar körningen på mer allvar än tex ridningen? Det jag tänker på som jag reagerat med våra...
2
Svar
23
· Visningar
2 087
·
S
Körning min frieser ska vara inkörd som 3 åring. enligt uppgift "inga problem att köra" detta är allt jag vet, hästen ska inte heller vara...
Svar
7
· Visningar
829
·
V
Körning Har haft det problemet sedan jag köpte hästen och han har enligt hans tidigare tränare alltid gjort så. Är det så att det till slut kan...
Svar
2
· Visningar
716
·
P
Körning Hej. Jag skulle vara ytterst tacksam för alla råd och tips ang. detta ämne... Jag har sedan några månader tillbaka varit ägare till...
2
Svar
23
· Visningar
2 808
·
K
Körning Hej hej! nu har jag funderingar.... Tömkör för fullt med min lilla 2-åriga shettisdam, det går super, och efter lite hjälp av bättre...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Goat lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka