Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror ju på den som håller i tömmarna o ridning vete tusan om det är så mycket snällare med ryttare som obalanserat skumpar runt o håller balansen i tyglarna
Ja, men skillnaden är att ryttare sällan vill att hästarna ska köras. Ni förespråkar ju att hästar ska både köras och ridas. Samtidigt som ni i tråden alltså säger att få ryttare kan köra.
Omöjlig ekvation alltså.
Ouppfostrade hästar finns det i alla raser tyvärr. Eller ja, inte bland travhästarna som har gått på bana. Där har jag aldrig stött på någon.Fast jag har träffat på fler ouppfostrade halvblod och araber (t.ex) än fjordingar och shettisar, men jag kanske rör mig i "rätt" fjordhästkretsar och träffar därmed mest väluppfostrade fjordingar. Har även hållt på med shettisuppfödning och aldrig varit med om en envis eller dum shettis, men det är väl samma där, jag träffade ju inte folk som bara hade dom som sällskap i hagen...
Ouppfostrade hästar finns det i alla raser tyvärr. Eller ja, inte bland travhästarna som har gått på bana. Där har jag aldrig stött på någon.
men allt stämmer ju, välkommen ner i ankdammen istället