Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har scannat in bilder från 40 och 50-talet, och delger er härmed en bild på ett 10-spann. Uppvisningen var på Strömsholm, jag tror i...
2
Svar
21
· Visningar
2 931
Senast: kladruby
·
Körning Har precis införskaffat mig en gammal flakvagn (billig, ett flak öl kostade den :D ). Har povkört den en gång men van häst och på plan...
2
Svar
26
· Visningar
3 182
Senast: nordtravare
·
L
Körning Sökte lite på forumet, men hittade ingenting om den så jag startar en ny tråd istället. På http://www.jaboruder.se/ (under Till salu)...
Svar
4
· Visningar
3 336
Körning Sitter och kollar efter lämplig rockard till blivande stor-häst. (Han är nu drygt 1 år och precis inkörd.) Har varit i kontakt m...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: miamia
·
Körning Varför satsas det inte mer på den här kombinationen i sverige? Utomlands har man fått upp ögonen för de här hästarnas egenskaper och i...
2
Svar
21
· Visningar
4 143
Senast: MalinJ
·
M
Körning Hej har funderat på hur ni som tävlar i körning osv kör all utrustning till tävlingar? Kör ni i vanlig transport och då med vagnen i...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 596
Senast: Nussikan
·
J
Körning köpte en rockard och nu ställde jag in ponnyn bara för att se hur det ser ut. han är inte inkörd ännu. Men jag tyckte att skaklarna...
Svar
5
· Visningar
826
Körning Vart har alla underforum tagit vägen?
Svar
15
· Visningar
1 045
·
Körning Var ute på en lugn körtur med sonen bredvid mig i rockarden. (Min son är 2½ år och är alltid med). Så plötsligt händer det; två hundar...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 237
Senast: loch
·
M
Körning Finns det ställen där man kan får körlektioner utan att ha egen häst? "Körskola" kanske. :idea: ;)
Svar
11
· Visningar
1 206
·
P
Körning Tjo jag har precis köpt en sele till ponnyn. En i mycket bra kvalité som kommer se likadan ut i minst 200 år till. Jag har tänkt att...
Svar
14
· Visningar
1 383
·
Körning Åkte i 5 timmar:eek:innan vi var framme,körde lite vilse.:D Nu är hon iaf där,ska betäckas med Bjartur fra Egilsstödum:love:han var...
Svar
15
· Visningar
1 299
Senast: fettso
·
Körning Tror ni att man kan ändra denna vagnen :http://www.blocket.se/vi/12252273.htm?ca=23_11_s till en b-ponny storlek vagn? För jag har en...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: ponnydamen
·
F
Körning Hur gör ni rent praktiskt när ni kör med en häst på släp? Jag har testat att ha min unghingst på släp när jag kör men han är ju sååå...
Svar
10
· Visningar
1 313
·
Körning Vad tycker ni om den ? Varför valde ni den ? Läg gärna in en bild när ni kör med den eller något likande :) Funderar på köpa en :)...
Svar
15
· Visningar
2 945
·
L
Körning Mitt första försök att länka till en video! :crazy: I veckan provade dottern att tömmköra för första gången, visst ser det ovanligt bra...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Goat lover
·
S
Körning Tränade lite precisionskörning hemma i hagen för första gången idag här kommer lite bilder ... Hade med mig sambons syster i...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: Skrållis
·
A
Körning Den här tråden kanske inte ska ligga här men det såg så tomt ut på "köravel". På gamla bilder kan man se ibland ett föl springa brevid...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Skydark
·
Körning jag har inte kört så mycket tidigare men tycker det är roligt o skulle vilja lära mig mer då jag, enligt duktigt körfolk, har två bra...
Svar
9
· Visningar
1 502
Senast: _Elly_
·
A
Körning Jag har en shettis på 4 år som jag ska köra in. Har tyvärr ingen som hjälper mig ännu och har inte råd att ta prof.hjälp. Men jag har...
Svar
18
· Visningar
1 613
Senast: Persikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka