Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Med tanke på tidigare tråd :D Så var vi på läger, jag & russkillen, och det var superkul :bump: Det är mycket mäktigt att få sitta i...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 310
Senast: Totola
·
F
Körning Är det någon här som är intresserad av att tillsammans med mig, vara funktionär på SM i körning på Gotland 16-19/8? Vi får rabatt på...
2
Svar
31
· Visningar
2 594
Senast: Oliven
·
Körning Har en gammal gigg som ska renoveras upp och behöver tips på roliga färgkombinationer som jag kan måla den i, så har ni några bilder på...
Svar
16
· Visningar
1 402
Senast: loch
·
Körning körningens dressyrprogram? Finns de på nätet eller måste de inhandlas någostans ifrån och i så fall varifrån?
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Santoxen
·
Körning Ja, nu är det dags att köra in två av mina pållar. Jag kommer att lämna dom till en duktig tjej som jobbar med att köra in hästar...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: Aatos
·
W
Körning Jag är super dålig på att hitta på nätet/bukefalos... Skulle vilja lämna in min häst på en riktig inkörning, vet ni var man kan hitta...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: wonderbaunbabe
·
S
Körning hej ja undrar om någon vet om det finns någon körkurs i linköping eller i närheten ja ska börja köra min shettis:)
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Elviramax
·
G
Körning Googlade och hittade denna länk: http://www.skoies.no/shop.asp?mid=836937&s=1&level1=837138 vagnarna finns i Norge och verkar vara...
Svar
16
· Visningar
1 501
Senast: Vindelkusken
·
T
Körning Har ju en shettis som blivit rejält skrämd vid ett misslyckat inkörningsförsök. Men jag ser enda lite hopp långt där framme då hon...
Svar
10
· Visningar
1 288
Senast: Nussikan
·
Körning Kan ni hjälpa mig med dessa frågor. Det är detta sele jag ska sälja. Precis denna storlek...
Svar
12
· Visningar
1 389
Senast: Goat lover
·
B
Körning Hej! Min shettiskille har växt ur sitt bett, ett tredelat globusbett 8,5 cm. Ska köpa nytt men funderar på om jag kanske ska ha ett...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: åke
·
Körning I morgon ? Ska ditt och titta :) Menar "någon" som ska tävla i Tjölaholm vet inte hur man ändrar :P
Svar
15
· Visningar
1 266
·
H
Körning Hej! Jag håller på att planera upp höstens aktiviteter för min ponny som är född 2005. Jag vet inte hur ni har gjort, har ni både kört...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: Zarro
·
Körning Om du vann massa penga var skulle du göra (inom körning då) :D Då har fått oberänsat med pengar :) vad köper du :D? Om du köper vagn...
Svar
15
· Visningar
2 275
·
V
Körning Nån som ska dit och tävla 13-15 juli som har en plats ledig i transporten? Jag undersöker möjligheterna att tävla där, vore superkul...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Vindelkusken
·
Körning Kan ni lägga sidor där man kan köpa bra och billiga selen, ska vara till en ponny. tack!
Svar
2
· Visningar
745
Senast: rock_89
·
T
Körning Pappa och pojkvän ska bygga en rockard, men vart hittar man t.e.x hjul? Vill ha en lite lättare modell utav rockard och vill ha moped...
2
Svar
22
· Visningar
2 169
Senast: Lozzan
·
Körning Vad kör ni med för typ av vagn? Kör själv med en gammal åkvagn som jag renoverat och donat med nu i sommar. Den funkar utmärkt och...
2
Svar
28
· Visningar
3 916
·
Körning Jag ska köpa ny rockard till min shetlandsponny. Vilken ska jag välja? 1. Tidaholms rockard 201 2. Roslagsvagnens comfort 3...
Svar
7
· Visningar
1 156
·
P
Körning Min shettis är förstor för sin brösta, och istället för att köpa ett helt nytt sele, vill jag köpa en ny (eller beg.) bred brösta, för...
2
Svar
20
· Visningar
2 268
Senast: prallan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar