Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Körning Måste man ha en baksele , eller räcker det med en svanskappa? Har en bröstsele och kör inte ofta , kanske var 7-14 dag. :bump: /emma
Svar
13
· Visningar
1 272
Senast: _moa_
·
Körning jag har hittat en begagnad maratonvagn som jag ska hämta snart. *överlycklig*. Den rä med bilhjul så den är ju inte så flashig som en ny...
Svar
4
· Visningar
1 248
Senast: Egonson
·
Körning Hej! Jag undrar hur man går till väga om man vill tömköra sin häst. Vad behvöer man för utrustning? Hur ska man börja? Hur ska man...
Svar
1
· Visningar
824
Körning Kunde inte stå stilla i ngn av de 4 halterna i dressyren så där vart det bakläxa... Å lite missar här å var från förvirrad kusk som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 861
Senast: silver
·
Körning kan ett islandssto ha bröstsele på när hon bara kör en lätt sulky eller behöver hon han någon annan sorts sele??
Svar
3
· Visningar
928
Senast: Nussikan
·
Körning Hej på min nya giggsele sitter det snabbkopplingar till skaklarna ,det ör inte optimalt till tidaholmaren men skakelögglan är...
Svar
5
· Visningar
919
Körning Äntligen är det beställd en ny sele!! Håller på att längta ihjäl mig. Har kört med en gammal smidig loksele men längtat efter en...
Svar
9
· Visningar
1 422
Senast: gadriel
·
F
Körning Jag har en oldenburgarvalack som är 20+. Jag har haft honom i ett år nu och trivs kanonbra med honom. Han är harmonisk och lugn i...
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: dissy1
·
S
Körning ...Hur sparar man bäst en sån här gammal klenod? Det är en loksele från jag vet inte vad... säkert från när min 95-åriga farfar var...
2
Svar
20
· Visningar
2 516
Senast: fjordinghanna
·
E
Körning Frågan kommer sig av att - ja, så klart - jag har en unghäst som jag håller på att köra in. Jag köpte henne i februari och då var jag...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Tussilago
·
Körning Nån som kan tipsa om vad jag ska kika efter? söker nån typ av harv som kan dras av en arbetsvillig russhingst. Har tänkt leta begagnat...
Svar
16
· Visningar
3 245
Senast: Sparf
·
Körning Hjälp mej för jag har kört fast. Köpt en begad loksele till hästen, bakselen var aldrig ens provad, å jag skulle sätta på den i dag...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: Solstrimma
·
B
Körning Jag får föret säga att jag har använt sökfunktionen. Jag har en kompis med en inkörd d-ponny, otroligt fint inkörd ponny! Tycker mycket...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Blue_moon
·
L
Körning Hejsan! Har funderat på att köpa en ponny och använda till körning. Har inte så mycket erfarenhet kring körning, mer än att min pappa...
2
Svar
23
· Visningar
2 060
Senast: Nussikan
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·
S
Körning Tävlingsbilder från villvattnet i norran.se
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: Vindelkusken
·
Körning Har precis fått hem min ny häst! Et tkallbod som gått på travet och sådär men tydligen ska vara mycke snäll att köra! Jag har dock...
Svar
3
· Visningar
750
A
Körning Ska ta mig i kragen och köra in ponnyn i sommar och vill ha tips på prisvärda och bra vagnar. Vill inte lägga ut mer än nödvändigt, men...
2
Svar
23
· Visningar
2 453
Senast: Goat lover
·
G
Körning Nu har vi hittat den perfekta (tror jag iaf.) parkamraten till min lilla åsna Nelly. Vi ska åka och hämta honom på söndag. Men nu till...
Svar
1
· Visningar
1 338
Senast: åke
·
Körning Jag har länge varit intreserad av rankbågekörning ,jag har lokor som lämpar sig ."rankbågeskaklar"är enkelt att göra .däckel och remmar...
Svar
11
· Visningar
1 681
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur