Förslag på ponny!!!!

Sv: Förslag på ponny!!!!

Spinner vidare*

Är lite halvt pågång att köpa en inkörd korsningsponny welsh/isis är det en bra korsning för en körponny?

Min fjording har också Mimer som pappa och han är fantastisk, möjligtvis lite kort då han bara är 141 cm. Ja önskar ja kunde köra mer med honom men pappa "fixar" sulkin. Just nu i 5 delar och kommer vara så minst några månader till!! :crazy:
Vi har inte kör han många gånger men redan första gången gick det jättebra. :love:

Han är också lite speciell vad gäller ryttare. Om det är en nybörjare på ryggen gör han allt lyngt och ordentligt, medans han hoppar och sparkar bakut ofta när ja rider!!
Mimer är så fin!! Och han har fått lite steg av honom...:D

Fjordingar behöver inte vara kraftiga för att de är fjordingar.
Fritz är lite som en blandning av skogsmaskin och balettdansös :bump:
Och ja älskar honom :love: :love: :love:

Haha, han låter som en väldigt trevlig kille :) Har han fått lite från Mimer så är han ju även väldigt fin ;) Har du inga bilder på honom? Hade vart jätte kul att se! Vad heter hans mamma?

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 844
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 595
Senast: Ceta
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Elo
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 842
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025