Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Vad är rimligt pris på en Troed Hansen vagn som kanske är ca 10 år gammal? Maraton då.. Lite nyfiken bara! Bra skick, men lite lite fix.
2
Svar
37
· Visningar
3 801
Senast: Tussilago
·
Körning Denna kanske skulle nålas.... Jag har dock ingen kommentar..:angel::angel...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 239
Senast: åke
·
Körning Hej den här tråden ligger nog fel ,men det finns bilder från mig som är inlagda via nussikan .Nu kan jag inte få fram dom det kommer...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Nussikan
·
M
Körning Jag har fått ett problem med mitt 2-åriga halvblod som är under inkörning. Hade honom i vagn i förrgår och allt gick galant. Var super...
Svar
3
· Visningar
894
W
Körning Hej. Jag har läst många trådar om utrsutningen inom körning men det är ändå svårt att förstå allt när man inte har tillgång till en...
2
Svar
37
· Visningar
2 937
·
Körning Jag har äntligen fått hjälp med inkörningen av min häst. Han har nu gått mycket med draglinor och svängel, samt diverse oljud och...
Svar
18
· Visningar
1 304
Senast: Amk
·
Körning Som sagt presentera era ekipage! Namn, info, tävlingsinfo, temprament, stamtavla, "specielt" med den hästen, vagn, sele, ekipage värde...
Svar
5
· Visningar
1 331
Körning Min ena häst hade lagt sig ner med sele och vagn på sig hos den förra ägaren. Jag har inte provat alls att köra henne (förutom tömkört...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: _Elly_
·
Körning Ja, det råder här hemma. Jag har en minishettis, en standardshettis och ska eventuellt skaffa en b-ponny. Givetvis jättekorkat...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: kolblakkur
·
Körning Jag har tre korhastar i karantan som snart snart kommer till var ridklubb, :) Sa igar borjade jag ga igenom korselarna som ar...
Svar
1
· Visningar
881
·
Körning Till en kraftig shettis på 107 i mkh.Tror ni att strl Ponny blir bättre än strl shetland?
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Anna_
·
Körning har tömkört mitt sto ganska mycket! och hon värkar jätte lugn!! är det bara att hänga på vagnen? jag tänkte att man kanske ska prova...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Persikan
·
N
Körning Snälla ni som kan sånt här med körning kan ni hjälpa mig som hittills bara varit insnöad på ridning under 25 år? Jag har en shettis på 2...
2
Svar
21
· Visningar
2 078
Senast: Persikan
·
F
Körning Hur ofta kör ni? Hur ofta tränar ni för instruktör? Hur ofta tävlar ni? Mål med körningen: :)
Svar
18
· Visningar
2 043
Senast: LindaK
·
Körning Jag har inte så bra körvägar tyvärr…:cry: Men nu har grann gården ”höstat” eller vad det heter (jag är ingen lantbrukare och har ingen...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Zqathan
·
S
Körning Nu känner jag mig sååå frustrerad! Har en shetlandsponny som jag har kört in och har en liten rockard till. Nu upplever jag att...
Svar
5
· Visningar
1 163
S
Körning Hejsan! Är ute efter en inkörningsgigg, har sett den men vet inte vart den kommer ifrån. Kostar 12 500:- + moms. Är i aluminium (tror...
Svar
7
· Visningar
1 256
Senast: pipogo
·
M
Körning För ett drygt år sedan körde jag in min D-ponny och nu har jag en gammal, ganska tung maratonvagn med påläggsbroms. Nu är jag på jakt...
Svar
5
· Visningar
1 165
·
Körning Vilket bett kör ni på? Har en 3-årig korning kallblodstravar/fullblod som jag kör en hel del, har hittills bara kört honom på...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Goat lover
·
Körning Jag har min unghäst på utbildning i tömkörning för tillfället och gick själv kurs nu i helgen för att lära mig... ...varpå jag fick...
Svar
1
· Visningar
1 494
Senast: Aatos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur