Sv: Hoppsan.

:rofl::banana:

Ja det är det faktiskt!:love:

Och om sötnosens rättmätiga ägare finns här på Buke så ber jag om ursäkt!

(även om de flesta tycker att skulle vara tvärtom!;))

*kl*

Näää nu tycker jag mig ana en negativ stämning här. Nu letar vi bra saker på bilden i stället!!! Eller hur? Annar blir ju Trygg som äger hästen och Åke som valt utrustningen ledsna och det vill vi ju inte.

Sååå om man bortser från selen och de lååååånga hovarna var det ju en söt ponny! :bump:

Ja, du har rätt. Ponnyn ser ju ut att kunna springa ganska snabbt och"ledigt " i den selen. Det är ju en klar fördel.

Nejdå jag är vare sig liten eller någon stackare!

Aha du menar ponnyn? Ja den var det faktiskt ganska rejält synd om... såg inte alls roligt ut det där.

Ja, jag var tvungen att kolla ett par gånger x-tra... förstog först inte att det var bröstan... :crazy: Ren och skär okunskap hos den som kör gissar jag på, för jag tror inte någon vill utsätta sin häst för det.

Ja den där bröstan sitter ju inte åt för hårt i alla fall. Bra om plats för bogarna! :banana:

Såg den där på annons men minns inte vad det var som såldes, hästen, vagnen eller selen? :p

Det var ponnyn som såldes, har jag för mig. Såg den bilden för länge sen, tror ni inte att ponnyn har fång med de hovarna?

fång kan det säkert ha haft, med sådan okunskap släper man säkert ut lilla söta ponnyn på vårbete pangbom.

Jag hade en gång en fodervärdsponny, en shettis, som en familj med två små barn ägde först. han var inte verkad på över ett år, för de visste inte att hästar skulle verkas, han hade bananfötter! När jag lånade hem honom hade de spenderat två år på hans fötter. Fortfarande var de väldigt små och styltiga.

Jag hoppas att denna ponny på bilden nu har fått ett gott hem!

Och jag som trodde det var Nussikan som visade bild på en korrekt selning med den dyraste utrustningen dessutom:devil::p:devil:

Vad svamlar du om nu? Varför tycker du det är så roligt att lägga in inlägg som retar folk och skapar dålig stämning? Kom med konstruktiv kritik eller tips och råd ist, men det verkar inte som om du har något sådant att komma med... Hur vet du vem som har dyrast utrustning? Jag kan garantera dig att det inte är jag iaf.

Liknande trådar

Utrustning Jag går och drömmer om en egen hästtransport även om behovet kanske inte är akut och där finns gott om trailer i närheten att låna...
2
Svar
33
· Visningar
2 502
Senast: MalanMjöl
·
Övr. Barn För några månader sedan så hade vi en tråd där det diskuterades om amning fungerar som preventivmedel (om någon kommer ihåg den). Det...
2
Svar
23
· Visningar
3 219
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Min sambo är (har blivit) hästintresserad sen han träffade mig,han har varit med ut och ridit flera gånger,och han hanterar hästar på...
2
Svar
33
· Visningar
4 062
Senast: bellabus
·
Körning Lägger in en bild på Åke framför en timmer kälke. Både skaklarna och kälken är ledad på alla håll. (kan ni sluta skicka pm nu?:o)...
Svar
17
· Visningar
2 006
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama