Sv: Hoppsan.

Ja är det humor så saknar jag nog det, och kan tänka mig att leva utan det oxå. Fråga gärna nästa gång innan du gör dig lustig på någon annans bekostnad.

Senast ändrad:

Ok, då frågar jag dig nästa gång innan jag reagerar för att se hur farligt det var. Ni får gärna tycka att jag är knäpp och saknar humor, det gör mig inget, men var vänliga att lämna mig utanför era små lustigheter.

Ursäkta men känner du mig? Hur f*n vet du vad jag saknar och inte saknar? Acceptera att jag inte tyckte det var roligt (jag tycker inte Stefan & Christer är roliga heller fast vissa kallar det humor) och med tanke på Opartisk's tidigare inlägg så ser jag inte henne som någon lustigkurre precis...

Nä, men det var faktiskt ganska träffande och kul. :DTa d inte personligt utan ha lite självdistans! Vi andra får ju också tåla ett och annat och för att behålla den goda stämningen får man ta d med en klackspark och ett leende. :)
Kram

Jag brukar ta liknande inlägg med en klackspark, men här ser jag varken det roliga eller det träffande. Ett bättre sätt att behålla den goda stämningen på hade väl vart att sluta göra sig lustig på någon annans bekostnad. Jag skiter som sagt i om ni tycker jag är knäpp och utan humor, men jag betackar mig från att bli indragen i lustigheter av folk som inte ens känner mig.

Ja, fråga gärna. Som du ser i andra trådar så skojar vi även med andra.

Ursäkta men känner du mig? Hur f*n vet du vad jag saknar och inte saknar? Acceptera att jag inte tyckte det var roligt (jag tycker inte Stefan & Christer är roliga heller fast vissa kallar det humor) och med tanke på Opartisk's tidigare inlägg så ser jag inte henne som någon lustigkurre precis...
Du skrev själv att du saknade humor.. Sluta sabba denna tråden med nu.

Ja jag säger då det... Man slutar aldrig förvånas över landets små "udda" invånare. Selningen som tråden handlade om är ju ganska så komisk.Kan undra vad kusken ansåg när fotot synades.

Vi kanske skulle starta en egen tråd om vad som ska skrivas eller ej? Jag menar det vore väl roande för många här inne tror jag.Dessutom kan du skriva vad du vill och inte vill då jag har en förmåga som : Slå vatten på gås "syndromet. Håll dig till TS inlägg nu.Tycker du har en tendens att sabba många trådar...

Du skrev själv att du saknade humor.. Sluta sabba denna tråden med nu.

Asså, undra vart jag skrev det... och undra vem det är som sabbar...

Varför är det så svårt att acceptera att jag inte tyckte det var roligt? Fast du verkar ju gilla att förklara för folk vad dom ska tycka, tyvärr har jag en egen åsikt och tycker inte jag det är roligt att folk skämtar på min bekostnad så vad rör det dig?

jösses, jag har aldrig vart inne på körning förut och sket ju på mig när ni drog igång det där skämtet! :o

:smirk:jajamen,du vet väl att det blir "roligare" när det finns tråkisar som bjäbbar emot också:devil:

Ja jag har förstått att du tycker det... Att uttrycka sin mening är inte att bjäbba, men för att undvika tjafs i framtiden så kanske du kan skojja med nån som uppskattar dina skämt istället?

Liknande trådar

Utrustning Jag går och drömmer om en egen hästtransport även om behovet kanske inte är akut och där finns gott om trailer i närheten att låna...
2
Svar
33
· Visningar
2 502
Senast: MalanMjöl
·
Övr. Barn För några månader sedan så hade vi en tråd där det diskuterades om amning fungerar som preventivmedel (om någon kommer ihåg den). Det...
2
Svar
23
· Visningar
3 219
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Min sambo är (har blivit) hästintresserad sen han träffade mig,han har varit med ut och ridit flera gånger,och han hanterar hästar på...
2
Svar
33
· Visningar
4 062
Senast: bellabus
·
Körning Lägger in en bild på Åke framför en timmer kälke. Både skaklarna och kälken är ledad på alla håll. (kan ni sluta skicka pm nu?:o)...
Svar
17
· Visningar
2 006
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama