Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Körning Har en trevlig och snäll fjording som är trygg att köra. Ska nu köpa ny vagn och jag undrar vad ni andra "mest" använder för typ av...
Svar
18
· Visningar
3 486
Senast: Smen
·
Körning Jag kan styra bakvagnen med förhållning på yttertöm! Tjoho vad kul det är när körningen lossnar lite och man lär sig någonting nytt...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Nussikan
·
Körning Vad tror ni om denna selen/seldonen??? I mina ögon ser ni märklig ut. http://www.sieltec-geschirr.de/einsp/index.php 1200:- för...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 816
Senast: Opartisk
·
M
Körning Hej jag undrar om det är någon som har hökks maratonsele för par. Funderar på att köpa denna och undrar då hur de är i storlekarna och...
2
Svar
21
· Visningar
3 365
Körning Idag har jag bestämt mig; ingen mera körning med min gamla ponny!:cry: Hans framben är gamla även om han själv tror att han är ung. Han...
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: Messy
·
Körning Så det kan gå. http://www.youtube.com/watch?v=4uhID7H8THc&NR=1
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Goat lover
·
D
Körning tänkte börja köra varmblodsdamen lite smått (hon har gått på travet, nu inriden), har en rockard som jag tror passar. Men vad ska jag ha...
Svar
3
· Visningar
1 058
·
M
Körning Hej! Jag har en liten, D-ponny (141 cm) och jag funerar på om en av de äldre modellerna av gigg skulle passa honom. Ni vet en sådan...
Svar
4
· Visningar
1 072
S
Körning vid vilken ålder kan man köra in ett russ? har en 1-åring som nu är på sommarlov(hingstbete) han är tömkörd i våras ca 8 ggr,vill inte...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Welsh
·
Körning Vi ska sälja en rockard som vi har. Nu är det en dam som vill ha måtten på den. Vart ska jag ta måtten? hur? Tacksam för hjälp
Svar
1
· Visningar
737
·
L
Körning Hej. jag ska böra köra min ponny nu! köpte hene inkörd!! jag vill ha TIPS??? om vad jag ska tänka på när jag och vad jag ska ha med mig...
Svar
14
· Visningar
1 206
Senast: Zarro
·
Körning På min nuvarande baksele sitter det två enligt mig två geniala spännen på ryggstycket, som hindrar selen att glida åt sidan (se bilden)...
Svar
8
· Visningar
1 079
·
C
Körning Har en 3-årig nsv som kördes in förra hösten och som jag körde några gånger med rockard hemma innan nyår, därefter fick hon en liten...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: åke
·
Körning Nu har jag hämtat min nya vagn (ny för mig iaf). Så kul!! Var ju givetvis tvungen att provköra när jag kom hem ikväll :D Vet att...
Svar
13
· Visningar
1 415
Senast: Zarro
·
B
Körning Hej! Om man har två shettisar som man vill köra i par, hur mkt kan det då skilja i storlek på dem? I stallet har vi nämligen en...
Svar
1
· Visningar
813
·
T
Körning har en stor shettis som jag vill köpa ny sele till. håller på och försöker köra in henne(hon är blivit rejält skrämd så det är ingen...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Goat lover
·
L
Körning ...sadelmakare Oscar Wearn i Eksjö?? Tror han gjorde selar förr. Att jag undrar beror på att jag har en loksele till ponny som jag...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Liiza
·
Körning I mitten av augusti försvinner den häst som gått som sällskap till Big Money Pellini hela sommaren:cry:Hade en liten förhoppning om att...
2
Svar
34
· Visningar
2 293
F
Körning Hejsan. Vet någon om det finns en bultvagn som är i körskick till salu. det är en Järnhulsvagn som man hade förr. kan hänga på...
Svar
2
· Visningar
1 734
Senast: fluffagget
·
Körning Det är så att jag hittat ett jättefint 6-årigt sto som jag är intresserad av att köpa. Jag håller på med hoppning och hästen hoppar...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: miamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V