Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Nu har Krutrök bott hos oss i 14 dagar lite drygt.. Tiden går fort! Pelle:love::love:har på ett snällt men bestämmt sätt talat om för...
2
Svar
20
· Visningar
2 386
Senast: lul
·
J
Körning jag undrar om det finns några som brukar köra slåtter med häst
Svar
14
· Visningar
2 166
Senast: loch
·
S
Körning Har fått erbjudande att köpa en Lessebo fyrhjulsvagn med gummihjul , är det någon som råkar ha en bild på en sådan ??? Då jag tyvär...
Svar
2
· Visningar
1 399
Senast: Solstrimma
·
Körning Är det någon mer här som ska på körkursen i Jättendal den 25-26/8? Jag tycker det var jätteroligt och bra förra året så jag har anmält...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 764
Körning Jag har försökt köra in min häst på egen hand, och senare också med hjälp av tränare. Dock blir det inte så kontinuerligt, och jag är...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: loch
·
Körning När vet man att det är dax att byta gummeringen på en maratonvagns hjul? Vart gör man det och vet nån ca pris? Funderade o det behövdes...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: Tussilago
·
A
Körning Köpte denna sele begagnad osedd för att ha under inkörning / tömkörning utav ponnyn. Tidigare har jag bara kört med travutrustning så...
2
Svar
37
· Visningar
4 653
Senast: freike
·
Körning Är det någon som har bra bilder på parskaklar. Funderar på att göra men vet inte riktigt hur man ska konstruera dom för att det ska...
Svar
6
· Visningar
2 828
Senast: gadriel
·
Körning Jag ska sälja lite grejor ett träns med skygglappar snyggt och mycket lite använt, kör tyglar helt oanvänt i brunt läder och svarta...
Svar
16
· Visningar
1 387
Senast: åke
·
K
Körning :confused::confused: Hörde om en "förening" som håller hästar åt staten eller dyl. som de har ute på foder. Gäller tydligen Ardenner &...
Svar
7
· Visningar
3 082
Senast: cafu
·
S
Körning Funderar på att skrota järnskor annat än vintertid. Har hittat boots på www.naturhov.dk Nån som har erfarenheter?
Svar
17
· Visningar
1 398
Senast: Smen
·
C
Körning Tycker här är lite dött på körforumet!:crazy: Ingen som har lite nya bilder att bidra med för att liva upp det litta??:D:bump: Kom...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
11 965
Senast: Beppo
·
Körning Var på hööks i dag och gissa vad jag såg :o ? De har köpt in draglinnor, bakselar och typ 8 st par selar fanns där och de var innte...
Svar
18
· Visningar
1 792
Senast: Vimsan
·
S
Körning Vilka favoriter till medaljerna har ni?
5 6 7
Svar
128
· Visningar
10 847
Senast: Nussikan
·
Körning Vad för olika däcklar finns det och vad fungerar de till? silettdäckel = giggdäckel? Funkar det att använda en sådan till fyrhjulsvagn...
Svar
8
· Visningar
1 959
Senast: KillerQueen
·
S
Körning Hejsan Jag äger en shettis sedan 5 år tillbaks. Jag är helt såld i körning och lärt min ponny allt själv då han inte var inkörd när jag...
Svar
2
· Visningar
2 100
Senast: Gatsby
·
Körning Vad bär en tre åring kunna inom körningen? Vad bör man inte göra med en tre åring? Jag har kört in min lilla plutt nu i sommar. Han...
Svar
10
· Visningar
1 327
Senast: Nussikan
·
Körning http://www.youtube.com/watch?v=gXnGZYRphYo&mode=related&search= inspirerad av en annan tråd kikade jag runt och hittade detta. vet...
2
Svar
30
· Visningar
2 674
Senast: Vindelkusken
·
Körning Jag tänkte anmäla mig och Dicke till en tömkörningsklass. Men jag känner mig så dum, trots att jag har hållit på med hästar i snart 30...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: millus
·
Körning Här kommer lite fina bilder som "nordtravare" skickade till mig så jag kunde lägga upp dom. Jätte härliga! :)
Svar
13
· Visningar
1 747
Senast: Beppo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur