Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning söker shettis hingst för avel till körhäst. Ska ge lugna avkommor. Gärna skimmel. Finns det några sånna att tillgå? ;) Finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 934
Senast: Gnägg
·
H
Körning hejhej jag har ett gammalt varmblod jag tänkte köra..va å köpte en travsele igår, billigt.. tänkte att det kanke funkar, men iär...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 188
K
Körning Är himla sugen på en svängd brösta, verkar mer ergonomiskt. Var inne på Drive outs hemsida och snokade efter en brösta och hittade...
Svar
3
· Visningar
1 279
Senast: gadriel
·
P
Körning Kotte har börje med masse konstigheter. Nu när jag far etter mölka med han så går han på snedda. Han böjer huve till vänstra hele tia...
Svar
1
· Visningar
1 117
Senast: Beppo
·
F
Körning hejsan var det ingen som va på sm i skogs/bruks körning i Ingelstad förr förra helgen? hade varit kul med bilder. Anna
Svar
9
· Visningar
1 379
Senast: fluffagget
·
Körning ...till rockard, någon som har förslag? Tidaholmsvagnar har ju fina stålhjul med hårdgummi, men finns det fler företag som säljer...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: Pinge
·
R
Körning Har en nordis som jag försöker "rätta" till. Han har fått komma undan med dumheter en längre tid och mycket har jag fått rätt på, men...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Svanhild
·
S
Körning Är det några som skall dit och tävla?
Svar
3
· Visningar
978
Senast: Gatsby
·
L
Körning Spänner för uppe på gården som vi aldrig gör annars Jag hoppas ingen noterar avsaknaden av hjälm hos de vuxna... :crazy: Sen...
Svar
14
· Visningar
1 830
·
Körning Äntligen har jag kommit igång att göra något med Kamé, min 3-åriga nordsvensk. I söndags var vår första gång på inkörningskursen...
Svar
2
· Visningar
928
·
Körning Hur stor är risken att hästen tappar fästet i branta asfaltsbackar ( på barmark, alltså)? Där min häst står går det inte att undvika...
Svar
5
· Visningar
1 236
L
Körning Jaha, så hände det då, första olyckan!......:eek: Igår när jag var ute och körde så välte vi med vagn och allt, :crazy: men lugn, allt...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: Zarro
·
Körning Har ni några bra tips på hur man ska göra då ens häst varje gång man är ute och tömkör vänder om ett x antal ggr.Ibland börjar han...
Svar
9
· Visningar
1 319
Senast: Zarro
·
Körning En knasig fråga kanske men... Min Big Money Pellini som GÄRNA har täcken på sig har tydligen HELT fel form för att normala täcken ska...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: a_c72
·
S
Körning vart hittar man återförsäljare till globusrockards eller liknande rockards i västra götaland ? Funderar nämligen på att eventuellt köpa...
Svar
9
· Visningar
926
Senast: Underbar
·
H
Körning fattar inget om det där URL mojängset... hmm.. hur gör man:confused::o
Svar
1
· Visningar
713
Senast: bonny
·
Körning Ja ha.. NU ska mina buke inloggningsproblem vara lösta.. Datateknisk 18-åring ladda hem nåt och vips...MAGIC.. Ja de är då Krutrök...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: a_c72
·
M
Körning Hur märker man om man har kört sönder bogarna på sin häst.Jag har kört med bröstsele och loksele på min C-ponny.Hon verkar väldigt stel...
2
Svar
20
· Visningar
3 235
Senast: åke
·
S
Körning Har ni någon bra att rekommendera för omkring 1000 lappen? Har kollat lite på Hööks bruna och en liknande Globus har. Någon erfarenhet...
Svar
9
· Visningar
1 383
Körning Som kusk har man ju inte lika lätt att hitta kurstillfällen som ryttarna har :( känner ni igen er??? Vad gör vi för att få upp...
Svar
1
· Visningar
1 000
Senast: Alma Braute
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp