Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning Nu har jag kört min lille kille 3 ggr och det har varit jättekul.Han är jätteduktig! Har en 4-årig shettiskille som jag kört in själv nu...
Svar
13
· Visningar
1 334
Senast: LindaK
·
S
Körning Har någon något bra tips på hur man ska få hästan att förstå att det är bra för den att gå i form? Jag har stöd på tömmarna och driver...
Svar
1
· Visningar
1 115
Senast: gadriel
·
Körning Provkörde lite med min nyreoverade gigg så det blev inget superfokuserat pass men ändå. Min pålle är av modell kossa men vi jobbar på...
2
Svar
24
· Visningar
2 501
Senast: gadriel
·
  • Omröstning Omröstning
Körning Åsikter om underforum är bra eller dåliga under de olika tävlingsgrensrubrikarna har funnits och diskuterats tidigare. Jag tänkte ge er...
Svar
17
· Visningar
1 435
Senast: Gunnar
·
Körning Funderar på att sälja min rockard och köpa en ny vagn... Har ni några bra tips? Skulle vilja ha en vagn där man kommer lite högre upp så...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 284
Senast: Vindelkusken
·
Körning Grattis Karin till den solklara segern på DM'et i Vartofta nu i helgen! :bump: :banana: Vi vann både totalt (då det var en vanlig...
2
Svar
34
· Visningar
2 701
Senast: Persikan
·
L
  • Låst
Körning Japp. Nu är det dags för dotra att köpa en egen vagn för sina sparpengar. Hon behöver en liten lätt enaxlad sak som hon kan orka att...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
19 972
Senast: LenaH
·
S
Körning Nu är det så att lillflickan, ett 2 årigt fjordsto, ska på inkörningskurs i höst.. :bump: Kursen hålls av Hans Sidbäck. Är det...
Svar
7
· Visningar
1 625
Senast: Luna10
·
S
Körning Jag har en liten shettis :love:som jag har tänkt utbilda. När jag köpte henne för 1,5 år sedan var hon ohanterad:confused:. Nu har jag...
Svar
1
· Visningar
794
Körning Jag undrar över det här med att dra pulka efter hästen på vintern.Är det möjligt på något sätt eller är det bara som man läste i...
2
Svar
26
· Visningar
4 459
Senast: Sara87
·
H
Körning Hej! Jag har en 2,5 årig ponny som jag ska köra in lite senare. Tömkörningen klarar jag av själv men när det gäller att koppla på vagn...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: Helenea
·
F
Körning Är det någon som har dessa handskar som Tidaholm säljer, som värms upp med ett batteri? Är de bra? Hur länge är de varma?
Svar
11
· Visningar
10 189
Senast: Pia
·
Körning Oskar skenade med vagnen för ett år sedan, har sedan dess ej varken tömkört eller spänt för ngn vagn. Han är ej bakskygg längre...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: fettso
·
M
Körning Någon som vet var man kan köpa en bra Rockard? Finns det något företag som nytillverkar? Hittar inget vettigt på blocket som inte ligger...
Svar
5
· Visningar
1 233
Senast: loch
·
Körning Jag måste erkäna, min rockard är förstor. Det är nästan lite över 1 m mellan vagnen och hästen. Men min polle värkar inte brysig...
Svar
10
· Visningar
1 246
Senast: Skydark
·
A
Körning Är det någon som har en "egen" bruks bana hemma? Jag menar lite hemmafixade hinder som ni träna era kusar med....Vore kul med lite...
Svar
9
· Visningar
1 362
Senast: Skydark
·
A
Körning Jag tänkte börja tömköra medryttarhästen och behöver lite tips. Har gått en körkurs en gång för flera år sedan, har glömt det mesta så...
Svar
9
· Visningar
1 385
Senast: loch
·
S
Körning Flyinge tar hand om körsm nästa år enl kuskringen. Nu är det dags att planera nästa års semester så man kan få åka och titta.
Svar
1
· Visningar
684
Körning Ja vad anser ni? Är skygglapparna en genialisk uppfinning eller är det bara dumt med skygglappar? Jag TROR att åsikterna går lite...
2
Svar
36
· Visningar
3 849
Körning En bekant har en fin gammal parsele, halvcollier, okänd ålder. Hon vill nu sälja den men vi har inte en aning om vad den kan vara värd...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Madelene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025