Rockard modell Globus el. liknande

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rockard modell Globus el. liknande

så lämnar jag forumet. Ni som vill prata med mig vet hur ni kan nå mig på annat vis. Tack för en delvis trevlig tid!

/Carolin

Tack för din tid här. Du har säkert hjälp en massa männsikor här.:bump: Men du har också ett humör. Så ofta bryter ut. ;) Men du får ha de "gött " jag mena gott. En ovan att prata så, när man bor i göööteborg. Sorry snigel :);)

Kom tillbaka :cry: ! Vad hade kör forumet varit utan Nussikan ? :( Hon har varit med här jätte länge!

Tack för alla råd och tips! Jag tycker du har varit duktig att stå på dig med :bow:!

Mvh
Emma

Tack, va gullig du är! :love: Det värmde!

Men jag har tröttnat på det här jävla stället nu, jag har träffat många goa personer här som jag verkligen hoppas att jag kommer fortsätta hålla kontakten med, men tyvärr överväger inte dessa de personer som hela tiden kommer med elaka kommentarer och gliringar, jag tar åt mig för det sårar verkligen. Barbro (alias Åke) är den som varit värst, men det finns fler som tycker det är kul att försöka trycka ner och mobba folk, jag förstår inte hur man kan bete sig så emot människor och för att slippa bidra med fler urspårade trådar så lämnar jag forumet. Ni som vill prata med mig vet hur ni kan nå mig på annat vis. Tack för en delvis trevlig tid!

/Carolin

NEEEJ!!! Du och snigelfarmor har ju hjälpt mig så mycket..... Ni är de enda som har kommit med tips, ideer och konstruktiv kritik.
Snälaaaa låt inte Åke härja fritt härinne för då skiter jag också i det här...

Jag backar med ut några veckor, ha det så kul....orkar inte just nu få en massa osanningar uppkörda i ansiktet av några av sveriges elakaste människor-sjukpensionärer och hemmafruar..

skulle ta mig 4 A4 sidor att bedyra min oskuld i ALLA felaktiga påståenden och slentianmässiga uttalanden och ljugerier barbro (åke) nyss slängde ur sig. En sak är viktig att få sagt innan jag loggar ur..och det är att jag ALDRIG påstått något om dyr utrustning, bara rätt utrustning. Och rätt utrustning kan vara travsele, loksele eller en bröstsele med lös brösta. Bröjade ju själv så, först med skitsele, sen travsele sen fick jag äntligen råd att köpa en riktig bröstsele innan min första körtävling. Den banan låter jag alla vandra, men många köper rejäla grejer direkt nu, efter att de fått den infon jag aldrig fick.
Tack alla söta människor i cyverspace som kör, har kul, delar med sig, och älskar hästar! Hejdå.. /jenny

Det här är ju helt galet! Vafan, ni behövs ju, både du och Nussikan! Även om jag inte känner någon härinne mer än till era nick, så bryr jag mig verkligen om de råd jag fått på detta forum. Jag HAR köpt en ny sele efter att först ha köpt en "skitsele", jag ska nu försöka hitta en bra rockard efter att ha köpt en låg, hård jävel utan svängel.

Snälla, kan vi inte försöka samsas? Alla slänger ur sig hårda ord, och i den här tråden har jag reagerar på flera rent ut sagt elaka inlägg. Men, ska det leda till att folk inte vill vara här längre? Varför är det såhär bara på körfourmet? :confused:

..och så var dom bara 6...

Vad är detta för mesiga tack o hejdå-inlägg?
Jag startade åtminstone en egen tråd...:rofl::rofl::rofl:
(Heder åt LIA som står för sitt ord till skillnad mot vissa..*visslar*)

Nu sjunger vi "we shall over come" ytterligare en gång.
Är ni med nu allihopa?;

Senast ändrad:

Jag ber att få följa med dig Underbar. Åke har givit mej så himla massa bra råd och tips.(via PM) Jag har även läst Snigis påhopp om skitsele många många gånger. Ofta så har hon taskiga kommentarer. Jag kan inte påstå att jag har fått lära mig nått av varesej Nussikan eller Snigelfarmor. Miamia är en bra person vad det gäller att komma med bra råd.

VAD i hela friden hände!!!:confused:
Ni får ursäkta....men vad 17 håller ni på med? :mad: Är det så svårt att hålla en trevlig ton! Jag VILL inte veta el. lägga mig i era problem som ni har med varandra, eller vara någon moral"tant"......men? Trötta mig!
Tycker någon att t.ex en Globus är riktigt, riktigt dålig så ska man väl få säga det. Likväl om man tycker den är kanonbra! Sen är det ju i slutändan den som sen ska köpa den som får väga för o nackdelar.
Största förloraren här är lilla Lisa, vars mamma bara ville väl och få lite råd o tips om rockard! Sen att vi alla inte tycker lika, är ju som det är. Smaken är som baken....delad!;) Jag personligen tycker det är URTRIST att Nussikan o Snigelfarmor "lämnar in handduken". :( Jag VILL ha hjälp o råd även i framtiden av er! Likväl att jag vill ha från alla er andra!!

Förlåt mig att jag inte har öppnat truten mot dig innan!

Men nu är jag jävligt trött att dina dumma kommentarer och liknade!
Jag har varit mobbad i skolan i 5 år ! Som tack och lov ställde visa personer up för mig och fick dem att sluta.
Det du gör är exakt vad dom gjorde; Dumma kommentarer, elaka påståenden och dyligt!
Trots att du tycker detta är fjantigt tycker jag att du skall ta dig i kragen och läsa igenom allt du har
skrivit om och till Nussikan. Hade du själv inte tröttnat själv på det ?

Du och & co har gjort att körforumet har fölorat 2 av våra bästa medlemmar! Skäms du inte ? :mad:
Hade jag träffat dig i verkligheten hade du fått en fett knytt näve i huvudet :devil:.
Jag är så trött på att folk skall behandla varandra ila och säger saker om dom trots att ni inte vet ett skit om dom, "åhh varför är du inte uppstallad hos din mentor bla bla bla bla bla"
Det är väl deras eget privat liv ? Man skall vara glad över man får bli tilldelad andras kunskap och tycken om saker.
Men man skall inte diskutera om saker man inte vet, som exempel känner du nussikan? Har du träffat henne ?

Nu tycker jag att det räcker från din sida,
håller du inte truten med dina jävla kommentarer och skit snack,
så kommer nog inte bara jag skicka klagomål om dig till moderatorerna! :mad:

Till alla utom åke förlåt för alla fula ord:angel:, men jag hoppas ni förstår vad jag mennar!

Mvh
Emma som är riktigt pist off på detta nu :mad:!

Både nussikan och snigelfarmor har mobbat här inne själva. Dom är inte så oskyliga själva. Att inte dom skäms får alla dom har skrämt bort härifrån! :mad:

Jag har en Globusvagn som jag kört med i tre år. INte bara på plan mark, utan även på gropiga vägar på åkern. Jag är helnöjd med min vagn ! Lätt att komma i och ur, den är lätt, och den är tålig !

Förlåt mig att jag inte har öppnat truten mot dig innan!

Men nu är jag jävligt trött att dina dumma kommentarer och liknade!
Jag har varit mobbad i skolan i 5 år ! Som tack och lov ställde visa personer up för mig och fick dem att sluta.
Det du gör är exakt vad dom gjorde; Dumma kommentarer, elaka påståenden och dyligt!
Trots att du tycker detta är fjantigt tycker jag att du skall ta dig i kragen och läsa igenom allt du har
skrivit om och till Nussikan. Hade du själv inte tröttnat själv på det ?

Du och & co har gjort att körforumet har fölorat 2 av våra bästa medlemmar! Skäms du inte ? :mad:
Hade jag träffat dig i verkligheten hade du fått en fett knytt näve i huvudet :devil:.
Jag är så trött på att folk skall behandla varandra ila och säger saker om dom trots att ni inte vet ett skit om dom, "åhh varför är du inte uppstallad hos din mentor bla bla bla bla bla"
Det är väl deras eget privat liv ? Man skall vara glad över man får bli tilldelad andras kunskap och tycken om saker.
Men man skall inte diskutera om saker man inte vet, som exempel känner du nussikan? Har du träffat henne ?

Nu tycker jag att det räcker från din sida,
håller du inte truten med dina jävla kommentarer och skit snack,
så kommer nog inte bara jag skicka klagomål om dig till moderatorerna! :mad:

Till alla utom åke förlåt för alla fula ord:angel:, men jag hoppas ni förstår vad jag mennar!

Mvh
Emma som är riktigt pist off på detta nu :mad:!

Jag tycker du skall ta och läsa igenom Nussikans inlägg en gång till. Mycket, mycket synd att moderatorn tog bort alla otrevliga inlägg som bla. Nussikan gjorde mot mig och opartisk tex. Kolla även " busmors" inlägg INNAN du helgon förklarar någon. Tittar du riktigt noga så ser du att både nussikan och snigel har mobbat mig. Jag kan inte rå för att olyckan skedde eller att jag har sviter från den. Vilket dom ofta påtalar gång på gång på gång på gång. ¨Du borde själv ta och tänka om innan du sitter och hotar folk med stryk. Inbilla dig inte att du är bättre.:eek:
Tydligen så gillar dom ju att läsa mina inlägg eftersom dom tydligen läser dom.. :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka