Rockard modell Globus el. liknande

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rockard modell Globus el. liknande

Jag tycker du skall ta och läsa igenom Nussikans inlägg en gång till. Mycket, mycket synd att moderatorn tog bort alla otrevliga inlägg som bla. Nussikan gjorde mot mig och opartisk tex. Kolla även " busmors" inlägg INNAN du helgon förklarar någon. Tittar du riktigt noga så ser du att både nussikan och snigel har mobbat mig. Jag kan inte rå för att olyckan skedde eller att jag har sviter från den. Vilket dom ofta påtalar gång på gång på gång på gång. ¨Du borde själv ta och tänka om innan du sitter och hotar folk med stryk. Inbilla dig inte att du är bättre.:eek:
Tydligen så gillar dom ju att läsa mina inlägg eftersom dom tydligen läser dom.. :cool:

Men jösses Åke, jag trodde vi var vuxna människor här. Hade tydligen fel ang. en iaf.
Jag har iofs. inte avrit medlem speciellt länge. Mne är det någon som varit riktigt duktig på att mobba och lägga in blaj inlägg så är det ta mig sjutton du.
Och ytterligare en bra tråd du har sabbat. TACK FÖR DET!!!

F.ö så fick jag ett bra tips av Tidaholmsvagnars säljare på Tibro mässan i helgen: ställ dig i vagnen och hoppa allt vad du har. Knakar det så är det en farlig vagn. Tipset kommer från en expert på området och jag tycker det ska tas på största allvar (även av Åke)
Jag provhoppade min vagn från Jäboruder igår och kan säga att den knakade inte.

Och ytterligare en bra tråd du har sabbat. TACK FÖR DET!!!

ååå nu blir jag för f*n förbannad ! Vadå hon har sabbat Lägg ner nu ! och det är såklart hennes fel därför Nussikan och snigelfarmor har lämnat forumet. Det är som i skolan den busigaste får alltid skulden får allt. Fast det oftas bara inte är den själv. Känner ni igen de ??

Men nu är jag jävligt trött att dina dumma kommentarer och liknade!
Det du gör är exakt vad dom gjorde; Dumma kommentarer, elaka påståenden och dyligt!

Du och & co har gjort att körforumet har fölorat 2 av våra bästa medlemmar! Skäms du inte ? :mad:
Jag är så trött på att folk skall behandla varandra ila och säger saker om dom trots att ni inte vet ett skit om dom, "åhh varför är du inte uppstallad hos din mentor bla bla bla bla bla"
Det är väl deras eget privat liv ? Man skall vara glad över man får bli tilldelad andras kunskap och tycken om saker.
Men man skall inte diskutera om saker man inte vet, som exempel känner du nussikan? Har du träffat henne ?

Nu tycker jag att det räcker från din sida,
håller du inte truten med dina jävla kommentarer och skit snack,
så kommer nog inte bara jag skicka klagomål om dig till moderatorerna! :mad:

Till alla utom åke förlåt för alla fula ord:angel:, men jag hoppas ni förstår vad jag mennar!

Mvh
Emma som är riktigt pist off på detta nu :mad:!
Jag sitterar lite från ditt inlägg Emma. Hoppas att du kan svara mig med en artigare ton. Vad har han sagt för dumma kommentarer tex? När jag läste det om att Nussikan kunde ha sin häst hoss Nussikan så tog jag det som ett bra tips och råd. Jag är störtsäker på att Åke menade det i all välmening. Varför ska ni bara misstor folk hela tiden. Bar för att du har blivit mobbad och retad så betyder det inta att alla vill illa. Det var ett ypperligt bra förslag tycker jag. Nussikan klagade ju över att hon saknade sina hästar.
Vidare så funderar jag på vilka Åke och co är. Det är så fel av er att bara jaga en person i denna tråd. Glöm inte att det inte var Åke som började. Exakt som Underbar skriver så är det enkelt att skyffla över det på en hela tiden.//bonny.

Jag kommer med att lämna den här tråden nu. Jag tycker det är så fel när man försöker hitta en syndabock hela tiden. //bonny

Jag sitterar lite från ditt inlägg Emma. Hoppas att du kan svara mig med en artigare ton. Vad har han sagt för dumma kommentarer tex? När jag läste det om att Nussikan kunde ha sin häst hoss Nussikan så tog jag det som ett bra tips och råd. Jag är störtsäker på att Åke menade det i all välmening. Varför ska ni bara misstor folk hela tiden. Bar för att du har blivit mobbad och retad så betyder det inta att alla vill illa. Det var ett ypperligt bra förslag tycker jag. Nussikan klagade ju över att hon saknade sina hästar.
Vidare så funderar jag på vilka Åke och co är. Det är så fel av er att bara jaga en person i denna tråd. Glöm inte att det inte var Åke som började. Exakt som Underbar skriver så är det enkelt att skyffla över det på en hela tiden.//bonny.

Men jag kan svara.
Nja, Åke menade det mer för att själpa än att hjälpa. Nussikan har förklarat många gånger för Åke hur situationen med hennes hästar ligger till. Tyvärr verkar Åke inte vilja ta detta till sig utan får det på något vis till att Nussikan inte har en aning om vad hon håller på med bara för att hon i dagsläget inte kan ha egen häst. Vad nu det spelar för roll???
Tyvärr är de trådar där detta har avhandlats borttagna så jag kan inte länka dig vidare.

ååå nu blir jag för f*n förbannad ! Vadå hon har sabbat Lägg ner nu ! och det är såklart hennes fel därför Nussikan och snigelfarmor har lämnat forumet. Det är som i skolan den busigaste får alltid skulden får allt. Fast det oftas bara inte är den själv. Känner ni igen de ??

Om Nussikan och Snigelfarmor hoppar av eller inte är deras eget beslut. Men vissa här har varit väldigt bidragande orsaker.
Och tråden spåraden faktiskt ur från inlägg 108 - Åkes inlägg (och det är inte första gången) Börjar bli trött på alla gliringar och barnsliga kommentarer hon lyckas fälla hela tiden.

Fel, fel. Kolla inlägg 99.

Inlägg nr. 99 skrivs av TS som ännu inte kunde hela historien om Nussikans hästar. Och inlägget reds upp snyggt och prydligt utan spydiga inlägg till fäljd från TS eller Nussikan.

lånar knapp.

att ni orkar allesammans, trodde denna tråden handlade om rockard.

att ni orkar allesammans, trodde denna tråden handlade om rockard.
Jag stämmer in i detta men jag var även korkad nog att tro att körforumet innehöll vuxna människor. Uppenbarligen hade jag fel.

Eftersom jag bara är side-kick åt Tulip som är er huvudmoderator så hade jag inte sett denna tråd förrän nu tyvärr, hade jag sett den tidigare kanske jag hade bemödat mig med att rensa bland skitinläggen men nu har ni ju jävlats bort större delen av tråden och den blir därmed låst.
Ett flertal av er skulle behöva ta sig en funderare på hur man uttrycker sig i kommunikation med andra människor, både på ett internetforum och irl.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka