Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hade tänkt ringa idag men fick inte tag på återförsäljaren så det får bli imorgon. Så påpekade en vän nu ikväll att "Ska du verkligen ha...
Svar
19
· Visningar
1 979
K
Körning Hej finns det någon bra sida där man förklarar på ett bra set hur en sele ska vara placeras för att ge bogfrihet och även uppassning...
Svar
3
· Visningar
997
Körning Var kan man lära sig mer om körtävling, så som dressyr, precission och maraton körning? Nån bra hemsida eller böcker? Har mest hållit...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: Center
·
Körning Tänk att ett grodbett kan vara sååå underbart att köra med Den 28 april i fjol upplevde jag den TOTALA förvandlingen på Pelle. På 1...
Svar
9
· Visningar
1 563
Senast: Fahlis
·
L
Körning Så... här kommer några bilder. Innan ni tittar vill jag bara säga några saker... :angel: 1. Draglinjen är inte rak, jag justerade det...
2
Svar
35
· Visningar
3 324
F
Körning Hej jag är ny här och i stort behov av hjälp... Jag har en fjording är som en d-ponny i kroppen ca 143cm.. Ska köpa en ny...
2
Svar
28
· Visningar
6 711
Senast: gadriel
·
D
Svar
23
· Visningar
3 566
Senast: Underbar
·
H
Körning hejsan igen.. jag hoppas på en bra disskution och inte ifrågasättning på varför man undrar. Frågar man ingenting får man ingenting...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 168
F
Körning idag sladdade jag av paddocken med min unghäst va ca 1½ ÅR SEN Hon drog något, hade hjälp med men fick mej en funderar. har en...
Svar
7
· Visningar
1 395
Senast: Goat lover
·
S
Körning Är så otroligt sugen på att köpa en Shettis och då börja köra, till en början bara hemma och sen om det går bra kanske börja tävla...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 072
Senast: Hallonkvist
·
Körning Jag har kört travhäst i 2 år och har funderingar på att börja köra mitt kallblod. Problemet är ju bara att jag inte är så kunnig på det...
Svar
4
· Visningar
1 008
·
K
Körning finns det ingen på denna förträffliga sida som kan tipsa om var man kan hitta lite snyggare och annorlunda huvudlag. Tack:bow:
Svar
12
· Visningar
2 940
Senast: Luna10
·
G
Körning hittade dessa. Vad tror ni om dem???? http://horsedriver.com/detail.aspx?ID=171
2
Svar
20
· Visningar
2 238
·
L
Körning Globus! ÅF ringde igår, de hade fått hem en B-ponny rockard och hade tre kundbeställningar.... så jag åkte o köpte ut Lisas rockard...
Svar
18
· Visningar
1 263
·
Körning Jag vill ha lite tips för att inte fastna i gamla spår.. Med 2 hästar på såå olika nivå i sin utbildning inom körningen så gäller det...
Svar
11
· Visningar
1 264
Senast: Vindelkusken
·
P
Körning Ett alternativ kanske?? http://www.pinge.eu/videoklipp/bakfram2.wmv Jag ska utveckla det en aning tror jag.. http://www.pinge.eu
2
Svar
21
· Visningar
2 826
Körning Jag funderar på att köpa en loksele och vill ha den till min rockard, men tycker att skaklarna kommer för långt ner :( Så jag undrar om...
2
Svar
20
· Visningar
5 372
T
Körning I nästa vecka får jag hem en inkörd connemara. Han har inte varit körd "på riktigt". Utan har bara blivit körd på vägar och ängar runt...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Vindelkusken
·
Körning Första gången hon hamnar på körforumet, brukar vara Lova som har den rollen annars. Idag har vi tränat vidare på halter fortfarande med...
Svar
15
· Visningar
1 717
Senast: schelin_j
·
G
Körning Har provat en del av mina nya prylar och lyckats få med dem på bild. Först en riktigt dålig bild (tagen med kass telefon) på mig och...
2
Svar
34
· Visningar
3 037
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025