Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Kvitter kvitter! Bara tvungen att dela min glädje, ska på helgkurs hos Hans Sidbäck med den lilla anglon. :banana:
2
Svar
20
· Visningar
2 413
Senast: a_c72
·
Körning Undrar hur mkt vikt en stor häst kan dra i en rockard? Skulle jättegärna vilja köra ut tillsammans med min sambo. Han väger dock strax...
Svar
10
· Visningar
1 131
Senast: schelin_j
·
F
Körning Äntligen har vi en ny sele! :) :banana: Så nu har jag packat ner den gamla "skitselen" i en låda och vill aldrig mer se den ;) Är...
Svar
19
· Visningar
2 439
Körning Som rubriken säjer, jag behöver veta hur långa skaklar jag ska ha till min fjording då jag antagligen måste ha ny vagn till henne...
Svar
9
· Visningar
8 213
Senast: Bismark
·
Körning :confused: Undrar lite hur länge brukar "gummerade järnhjul" hålla innan man måste "regummera" dem igen???? Normal körning ca. 2-3 ggr/v.
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Vindelkusken
·
B
Körning Har en 3 årig Gelderländer på foder som vi gärna villköra in. Bor i Göteborg. Finns det någon kunnig i trakterna man kan antlita och ta...
Svar
9
· Visningar
1 412
Senast: BIGmamma
·
Körning Ska köra in mitt halvblodssto, men behöver en sele! Just nu har jag bara använt mig av en vanlig bröstsele! Men nu när jag ska sätta...
Svar
6
· Visningar
1 251
M
Körning För att försöka skapa större intresse för körsporten så kommer vi nu att ha en intruduktionskurs i körning för alla körintresserade...
Svar
19
· Visningar
1 576
·
Körning "Körmöte på Flyinge Tisdagen den 2:e oktober kl. 19.00 i Aulan, Flyinge Hur ser vi på körningens utveckling, vart är vi på väg...
Svar
8
· Visningar
1 265
·
E
Körning Vilket är det minsta måttet man kan ha på ett ridhus om man skulle anordna en träningstävling i dressyr? Är det överhuvudtaget möjligt...
Svar
2
· Visningar
925
Körning Ville bara visa ett sött ekipage... för den som vill kan man ju roa sig med att leka finn fem fel... för fem borde vara lätt att få ihop...
Svar
7
· Visningar
1 558
Senast: Nordisrusset
·
P
Körning Lyckades ni med era uppsatta mål? Vilken tävling blev den bästa? Hittade ni någon ny favorit bana eller kanske t o m banbyggare...
2
Svar
26
· Visningar
2 513
Senast: Pussilago
·
Körning HUR gör ni när ni kör med häst på släp? Vad har ni för utrustning på släphästen? Jag har träns och longerdelta och i den en longerlina...
2
Svar
21
· Visningar
2 263
Senast: Fia-Lina
·
P
Körning Förra helgen tävlade vi vår nye eller nye å nye, men i dessa samanhangen orutinerade Spender. Allt var nytt för honom, han har aldrig...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: Primadonnan
·
Körning Vi ska under nästa år förverkliga vår dröm och bygga ridhus för dressyrridning och körning och även göra utomhusbana. Någon som har bra...
Svar
6
· Visningar
1 857
Senast: Carinjo
·
L
Körning Nu hoppas jag att ni vill hjälpa mig med tips och råd. Till min förvåning visade sig ju russet trivas framför vagnen med lilla Bellas...
Svar
13
· Visningar
1 776
Senast: miamia
·
S
Körning Har lite funderingar. Jag ska få köpa massa hästutrustning billigt av en kompis kompis som inte har sina hästar kvar. Hon sa att de bla...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: smessis
·
Körning Jag kör JÄTTEGÄRNA lektioner för duktiga instruktörer De fungerar lite som en morot för mig att hålla igång i den gråa vardagen...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Fahlis
·
W
Körning Jag har en haflinger på 8 år som heter Wante jag vill köra in honom men har är bakrädd....:( Hur kör jag in honom på bästa...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: Carinjo
·
Körning Jag har nyligen skaffat en relativt stor och tung rockard till travaren, och eftersom jag inte riktigt vill slänga på den ihop med en...
Svar
10
· Visningar
1 215
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka