Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Körning Hur mycket avstånd måste det vara mellan hästen och skalarna. Vid magen, sida på hästen? Mellan sidorna på baken och skaklarna? (Fasta...
Svar
15
· Visningar
1 759
Senast: Nussikan
·
K
Körning Jag har en ponny 6år gammal, är körd sen hon var 3år. Kan köras med rockard, vagn och släde och är orädd av sig, men när vi möter en...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: angelaL
·
A
Körning Börjat köra in min häst och det går jättebra. Men oavsett hur trygg och lugn han kan verka vill jag ha sprengers snabbkopplingarna till...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Aatos
·
L
Körning Har köpt en "mjölkvagn" till fjordingarna, bladfjädrarna bak har börjat rosta lite. Jag kommer förvara vagnen innomhus men vill behandla...
Svar
3
· Visningar
1 207
Senast: Jejan
·
Körning Någon som vet hur kvaliten på lädret är? Är dem bra sydda? Är det samma sele som heter De Luxe? (samma bild på selar.se och Drive Out...
2
Svar
21
· Visningar
4 422
Senast: carmarnic
·
Körning Visst skulle hon passa bra framför vagnen? Hon älskar att bli tömkörd och vi har gjort det sedan hon var 2år. Hur cool som helst och går...
Svar
12
· Visningar
1 439
Senast: Cämz
·
Körning Just det, hur förvarar ni era vagnar på sommaren/vintern?
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: Vindelkusken
·
B
Körning bilder nya för dagen på Bianca framför rockarden.:banana: Säg vad ni ser och vad ni tycker! Jag ser själv att rockarden har bakvikt...
2
Svar
22
· Visningar
4 994
Senast: Bacillen
·
Körning Är något jag funderat på... Är nämligen i startgroparna för att köpa en shettis för körning och undrar nu hur ni med shettis, ni...
2
Svar
38
· Visningar
3 700
Senast: schelin_j
·
J
Körning Har ni några tips på var man kan köpa ett snyggt huvudlag med lösa skygglappar och aachennosgrimma
Svar
7
· Visningar
1 102
·
M
Körning Skulle ni rekomendera den här? Tack på förhand!:bump:
2
Svar
21
· Visningar
5 830
·
Körning Nu behover jag lite tips.. Vara efterlanktade korhastar har nyss anlandigt efter 100 dagar i karantan och en flygresa,, men nu sa ar...
Svar
18
· Visningar
1 606
Senast: angelaL
·
J
Körning Hejsan, Undrar om ni kan hjälpa mig lite. Jag har en unghäst, islandshäst på 3år 4mån, som jag håller på och kör in. Van med...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: Persikan
·
Körning Vad är det för fel att köra rockard med loksele? Jag kör alltid oavsett vagn bakom med loksele.Många har frågat mig varför speciellt med...
Svar
6
· Visningar
1 233
K
Körning Har en dum fråga.... Hur/vart ska bjällerkransen fästas på selen? Hoppas någon vill svara på denna säkert självklara fråga..
Svar
5
· Visningar
1 661
·
T
Körning Har precis köpt en ny rockard, men kommer inte att ha plats att ställa in den permanent under tak förrän till våren :( Ni som har era...
Svar
7
· Visningar
1 154
Senast: tenfore
·
K
Körning Kan någon vänlig själ lägga ut en bild på en perfekt tillpassad Loksele? Och sen undrar jag varför det endast är en gjord på vissa...
2
Svar
22
· Visningar
2 964
·
Körning Jag och min kompis har fått till uppgift att leta selar att köpa till två av skolans körhästar. Hästarna av den lite mindre och grövre...
Svar
5
· Visningar
1 065
K
Körning Jag har ett dräktigt sto som ska föla maj-08 som jag kör med rockard några gånger i veckan. Och nu undrar jag hur länge kan man...
Svar
3
· Visningar
901
W
Körning Jag håller på med mitt examens arbete nu, och skriver om skogstransporter genom tiderna. Nu skulle jag behöva lite hjälp av er som kör...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka