Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning För att lära känna varandra lite bättre kommer här ett frågeformulär som man kan roa sig med i brist på annat! :D Jag kör häst mer än...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 661
Senast: Anna_
·
K
Körning Har precis köpt en ny sele(en pfiff vario) med snabbkopplingar och jag får inte riktigt någon kläm på hur det funkar:confused: finns det...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: kartan
·
C
Körning Hej! Nu var det många år sedan jag körde shettis. Har köpt en likadan rockard som bilden på tråden som jag bifogar...
2
Svar
20
· Visningar
2 542
Senast: lady 2
·
J
Körning Är det någon här som har förlängt skaklarna på sin rockard? Jag har en shettis som f n växer så det knakar och jag tycker att...
Svar
6
· Visningar
1 451
Senast: Jeeves
·
Körning Min travarpojk (varmblod) som är omskolad till ridhäst hade vi tänkt kunna nyttja även till lite körning. Eftersom han gått i...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: fallon
·
Körning Jag har en häst som är 175 som vi håller på att köra in, men jag är lite orolig för att hon "blir för lång" då hon dessutom har rätt så...
Svar
6
· Visningar
1 361
Senast: Lewis
·
T
Körning Har fått tag i en femårig shettis som endast blivit körd i sulky i hela sitt liv. Hur gör jag bäst för att skola in honom till att bli...
Svar
15
· Visningar
1 302
Senast: Jeeves
·
G
Körning ja kom gerne med bilder af jeres körhäst for vogn, stor liten, tyk eller smal, kall eller varmblod, jeg vil gerne se dem alle for vagn.
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Trygg
·
Körning Ja.. hur är det nu med det?? Hästen i fråga är ett halvblodssto på ca 167-8 cm i mkh. och är ordentligt utbildad i dressyr. går som...
Svar
14
· Visningar
1 110
Senast: _Skifting_
·
Körning *hur ofta kör ni(gärna en veckoskiss) *hur mkt/lång tid varje körpass? *vad innehåller era körturer? *hur många dagar...
Svar
11
· Visningar
1 653
E
Körning Har ett 3,5 årigt sto som jag f.n håller på att sitta/rida in. Hon är tömkörd sen ca 6 månader tillbaka. Nu efterlyser jag förslag...
Svar
3
· Visningar
1 349
Senast: Miiinii
·
Körning Nu har vi avverkat ytterligare ett KM :) Resultatet behöver vi ju inte prata om men det var lika roligt som vanligt! Spänner för...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 744
Senast: Shimzy
·
Körning Det har kommit kinesiska rockards och nu har samma säljare även fyrhjulingar på ingång. Någon som har sådan eller hört något om dom? Dvs...
Svar
3
· Visningar
1 300
Senast: Goat lover
·
Körning Det är många här inne som pratar mycket om säkerhet och hur saker bör gå till - för hästens och kuskens säkerhet. Även jag gör det, så...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 639
Senast: Zarro
·
Körning Det var visst inte det lättaste :crazy: Inte för att jag letat länge, men vanligtvis (under våren) brukar man drunkna i svar. Har fått...
2
Svar
28
· Visningar
3 381
Senast: kolblakkur
·
P
Körning Jag tänkte börja tömköra min lille pålle. Vi tänker ta ut en tränare/åka till en som tränar både oss och hästen. Varken häst eller jag...
Svar
15
· Visningar
1 651
Senast: Brisa
·
Z
Körning Hej, jag är ny på detta så såga inte mina dumma frågor helt nu.. :3 Vi köpte en gammal vagn och fick en loksele till den. Perfekt...
Svar
13
· Visningar
6 030
Senast: Zab
·
Körning En (kanske korkad) fråga (har inte fått något svar alls på Hästhanteringsforumet :crazy:) när det gäller tömkörning med kapson: Jag har...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: SaraD
·
E
Körning Japp, tid är bokad åt unghästen för att börja tömköras. Vad ska jag ha med på "träningen"? -Träns ska hon ju ha (eller annat...
Svar
12
· Visningar
1 341
Körning Har lite funderingar kring detta med användandet av skygglappar... vet inte riktigt om jag borde köra med eller utan. Ni som redan...
2
Svar
27
· Visningar
2 372
Senast: Vindelkusken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar