Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Någon som kör med bjälror? Var kan man få tag i sådana? Har inte hittat en ända till salu på tex blocket. Vad ska man tänka på vid köp?
2
Svar
26
· Visningar
8 229
Senast: Zqathan
·
Körning Vad jag är glad att jag hade hjälm på mig förra lördagen och att jag är så noga med att min kille ska ha det på sig. Vi hamnade...
Svar
17
· Visningar
1 351
Senast: åke
·
Körning Jag har just fått hem min nya sele, men den har en rem som jag inte förstår funktionen med. Den är fäst under magen, bredvid...
2
Svar
33
· Visningar
2 950
Senast: Anna_
·
Körning Från TR: "Ryttare/kusk som är medlem i en till Ridsportförbundet ansluten organisation får inte delta i ridsporttävlingar anordnande...
Svar
12
· Visningar
1 369
Senast: Boop
·
Körning Jag planerar att beställa ett måttsytt körtäcke till Dimma, men vet inte vad jag ska välja! Det skall användas till loksele och därmed...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 962
Senast: Goat lover
·
I
Körning Hej Jag håller på att planera byggandet av en hästhusvagn. Jag planerar att ta mig ner genom sverige och runt europa. Enligt era egna...
Svar
3
· Visningar
1 993
Senast: fingall78
·
Körning skulle gärna bli översvämamd med bilder på väl sittande selar, alla modeller :D
2
Svar
29
· Visningar
3 565
Senast: mizz
·
W
Körning (flytta gärna tråden om den ligger fel) Får snart hem min nya lilla körponny :bump: "Teddy" är en liten minishettis 4 år gammal och hur...
Svar
18
· Visningar
1 380
Senast: Cämz
·
Körning Hej! Tänkte bara höra vad ni tycker om träskaklar? Vi har en flakvagn och kör med. Själva vagnen är i metall men skaklarna är i trä...
Svar
14
· Visningar
2 006
Senast: Tacitus
·
Körning Vi har nu fått för oss att vi ska ut o köra med pållen :) Vi har en jättesöt liten släde, men problemet är att vi inte är hundra på...
Svar
14
· Visningar
1 982
Körning Har tänkt jag ska börja köra, eller till en början töm köra min haflinger. har kollar runt lite och fattar typ inte allt man ska ha...
2
Svar
37
· Visningar
4 218
Senast: Persikan
·
Körning Någon som vet något om Van Der Wiel maratonsele, kvalitet, prisnivå, hemsida där selen finns/återförsäljare? /Stina
Svar
4
· Visningar
1 498
Senast: naivasha
·
P
Körning Jag har hittat en gigg jag vill köpa och den varkar vara i helt ok skick. Om inte annat känner jag folk som kan fixa både det ena och...
Svar
16
· Visningar
1 520
Senast: Cairo
·
Z
Körning Hej.. hoppas denna tråden är ok och inte ses som annonsering eller nåt nu.. Men finns det nån i nordvästra skåne som är bra på det här...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Zab
·
G
Körning Heeej...' Är det någon som vet om man kan köra in en 20 åring?? vi tror att hon är inkörd men vet ej... hon är alltid pigg å glad och...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: åke
·
E
Körning Hej alla glada:banana: skulle jätte gärna vilja ha lite bra boktips om körning.. allt från val av selar, tömmkörning, till mera...
Svar
12
· Visningar
1 619
Senast: nillabjorn
·
Körning Eftersom jag har två unghästar i nuläget så kommer jag inte att kunna köra på lääänge :crazy: :cry: , vilket gör att jag har lång tid på...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: kolblakkur
·
Körning För er som kan skolengelskan, har här en fantastisk serie om allt från selanpassning (collersele!!) till körning! Engelsk stil...
Svar
8
· Visningar
1 524
K
Körning Vad använder ni för bett till körhäst/ponny , när ni bara motionskör eller så. Har sett många använda vanligt tvådelat men själv har...
Svar
18
· Visningar
1 951
Senast: Goat lover
·
Körning Till våren hoppas jag kunna investera i ny körutrustning, så nu tittar jag runt på olika vagnar. Men jag funderar på om jag ska satsa på...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 091
Senast: Lilla Loppan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar