Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning ..och livsfaran med att inte sitta i...mm. mm. tre delar, här får ni del ett: http://www.youtube.com/watch?v=xOTGa5Cp7eA
2 3
Svar
56
· Visningar
7 530
Senast: Corminta
·
H
Körning Jag har två shettiser jag som kör med vanlig bröstsele och rockard. Så till mina frågor: Hur ska svänglen sitta? I samma höjd som...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Tacitus
·
B
Körning Jag tänkte börja tävla i ponnytrav, men vad är det som behövs för att tävla och hur anmäler man sig osv.osv.? Jag är helt nybörjare inom...
2
Svar
25
· Visningar
2 218
Senast: Embla_o_Kanon
·
Körning Har en fjording som jag hade tänkt börja köra lite mer och vill då köpa en egen sele. Ska köra med rockard som iof behöver en liten...
2
Svar
24
· Visningar
3 481
Senast: Bismark
·
Körning Ni som hämtat/fått era polska marathongiggar (CB3:an) från Ewa Angantyr!! Hur ser skaklarna ut egentligen?? :confused: Kom på...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Lillklippen
·
G
Körning Finns det nån speciell storlek på rokard för D-ponny??
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Goes_on22
·
S
Körning Undrar lite smått hur mäter man på hästen för att se så en bröstsele passar? Lokselen vet jag ju...:p Armbåge till armbåge? Runt...
Svar
6
· Visningar
2 469
Senast: naivasha
·
Körning Kom på igår att jag jättegärna skulle vilja börja tömköra min häst, tänkte att det kunde vara nyttigt för honom att få göra något annat...
Svar
11
· Visningar
1 973
Senast: _Elly_
·
Körning Oj vad han såg konfunderad ut. Men han stod så snällt medans vi prova och fick den på plats ordentligt. Sedan var vi ute en sväng och...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Mysaan
·
S
Körning Dum nybörjarfråga...:o Har en ardenner som jag vill köra, får låna en rockard av en bekant, men skaklarna är för trånga för min häst...
Svar
3
· Visningar
1 140
Senast: Pinge
·
Körning Bara för att få en slutgiltig bekräftelse på att jag fattat något av alla de sidor om selar jag plöjt igenom ikväll: Bakselen ska fästas...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Pinge
·
L
Körning Hur funkar det om en häst är cirka 10-20 centimeter högre än sin parkompis, vad blir effekterna av det?
Svar
3
· Visningar
894
Senast: åke
·
A
Körning Finns det Någon här som kan upplysa mig om vilken sorts vagn detta är? Det ska vara en ponnyvagn och finns tydligen bara i begransad...
Svar
7
· Visningar
1 131
Senast: imbring
·
L
Körning ..ja så är jag lite "back in business" när det gäller körningen! har hittat mig en liten medkusk ponny (det order finns nog inte med i...
Svar
17
· Visningar
1 408
Senast: Nora
·
Körning Idag så körde Kamé och jag (och ett par hjälpredor) med däck! Underbar känsla verkligen! Hon brydde sig inte det minsta om varken...
Svar
15
· Visningar
1 541
Senast: Nussikan
·
K
Körning Hej alla körfantaster :) Jag har ett ponnysto som jag kör här hemma, hon är mycket glad och framåt vid körning och kan ibland göra...
Svar
7
· Visningar
1 671
Senast: matador
·
Körning Som så många andra vänder jag mig nu till, ni har svarat mig så bra förut. Jag har sökt, men inte riktigt hittat det jag söker. En...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: Persikan
·
Körning Och innan ni börjar skrika så ja jag har kört förut. Fick hem min bröstsele i dag. Från däckelet så går det en gjord som man ska...
Svar
11
· Visningar
1 194
Körning Vi glömmer den frågan efter att ha använt sökfunktionen och ställer en annan istället. Är det smart om man vill tävlingsköra shettis...
2
Svar
29
· Visningar
2 360
Senast: åke
·
L
Körning Handen på hjärtat, använder ni ALLTID körpisk när ni kör? VARENDA gång?:angel: Och i såna fall varför? Behövs det verkligen?:crazy:
2 3
Svar
57
· Visningar
5 882
Senast: Tussilago
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Underställ
  • Årets matbluff